Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 14:57:34 följande:
    Havsklippan
    Gumman du är så stark av dig att ni bara jobbar vidare och att ni har ju ett barn en willma men att hon är där uppe och ser ner på mamma och pappaHjärta
    Ägglossningen kommer och snart får du ett Plus och en stark syskon till willma tjejen{#emotions_dlg.flower}
    Jobbigt just nu men snart OJ vad jag kommer gråta av lycka när jag läser att du fått ett syskon i magen.
    Miss u darling men snart här du här med oss igenSolig
    Du är så gullig vet du det! Jag hoppas jag kommer hit snart igen, fast som läkaren sa, jag får nog tyvärr ställa in mig på att jag kommer må lika dåligt nästa graviditet, så hinken och toaletten får bli mina bästa vänner igen verkar det som - och då pallar jag nog ändå inte att skriva så mycket. Glad
    Kram vännen!
  • Dag och natt
    Pancakes skrev 2011-02-23 15:05:33 följande:
    Kram!! Om alla håller tummarna så måste det ju gå bra eller hur! Glad
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 15:08:07 följande:
    *ler* gumman det är bara ta en hink som du ska ha i graviditetn måla den typ rosa skriva text som
     ''JAG ÄR GRAVID''
    haha då blir det alltid roligt att ha den framme 
    HAHAHA!! Det bästa förslaget jag hört nånsin! Så roligt, det måste jag ju göra! Skrattande
    sugarrush skrev 2011-02-23 15:09:10 följande:
    Jag ska tjoa så att ni får ont i öronen och önskar att jag slutar! Skrattande Saknar dig med sötis!! Hjärta Kramar!!
    kajsalisa skrev 2011-02-23 15:10:28 följande:
    Det är ju för att jag har er som jag är stark, mina vänner och familjen!  Och du - GRATTIS! Skål Kram! Glad
    telgebo skrev 2011-02-23 15:21:02 följande:
    Tack det hoppas vi med! Det ska bli vår tur nu... snart så *bestämd*
    Happiness skrev 2011-02-23 15:21:20 följande:
    Sötis HjärtaHjärtaHjärta Hoppas du mår bra Happi (har för mig att jag läste något som inte var så bra för längesen nu...). KRAM!
    Odetta skrev 2011-02-23 15:34:27 följande:
    Sorgerna är ju liknande, våra sorger om våra barn vi inte får ha bland oss men vi inget annat vill... Det ska inte behöva vara så.... KRAM! 
    färnik skrev 2011-02-23 15:51:12 följande:
    Tack vännen! Hjärta Vilken fin blogg du har! Glad  Kram!

Nu blev det lite långt inlägg trots att jag kortade ner citerade inlägg. Nåja, väntar på att min sambo ska komma hem med min beställning semlor, jag kan då inte vänta ända till 8 mars innan det är fettisdagen... Glad 

KRAM till er allihopa, vi hörs snart igen! 
    (/Aurora, 30 år, när ni ändå håller på att presentera er...för tillbaka ska jag ju Glad
  • Dag och natt

Sofy!! Jag måste ju bara in och kommentera det här!! Men JISSES vännen vad det händer saker för dig nu! Säger som så många andra, det verkar vara dags strax Flört KNIIIIIIIIIIIIIIIIP......... hehe! KRAM på dig!!

• Dag och natt

Stort GRATTIS till färnevik och småland till era underbara små bebisar! {#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Och till Sugarrush till ett lyckat VUL och en superfin perfekt bild!! Glad för din skull, för i höst händer det äntligen! SoligHjärta

• Dag och natt

Åh vad roligt pinklove!!! Sänder en massa kramar och styrka till dig!! Hoppas du får en underbar förlossning! Solig

• Dag och natt
    needtobreathe skrev 2011-03-18 22:23:53 följande:
    Haha nja, väskan är packad me lite kläder i strl 50, lite blöjor o sånt.. men de e mest bara för att.. inget annat packat ;) får se om de drar igång de närmsta dygnen.. hoho!

Hur mår DUUU?

Kram!
    Det är ganska bra med mig. Vi har flyttat för två veckor sen från Sumpan till Solna så vi har haft fullt upp i flera veckor nu med bara flytten. Och det är en del som vi fortfarande inte har packat upp. Inga gardiner uppsatta, inga lampor i taken osv osv. Men det kommer pö om pö. Glad Men jag läser i tråden och försöker hinna med och se vad som händer och så får jag se att du verkar vara på G!! Härligt om du snart har Devin här. Skrattande Kram!!
  • Dag och natt
    3 barns mamma: Vi flyttade från en tvåa på 54 kvm till en fyra på 91 kvm! Känns jätteskönt att få så mycket plats, men förrådet är mycket mindre så vi får slänga en hel del som ändå måste slängas men som man sparat "bara för att...". Glad Annars mår vi bra båda två, jag har haft två influensor på väldigt kort tid och har nån rethosta kvar som vägrar ge med sig. Till veckan ska vi få fler svar från obduktionen och jag hoppas att det ger ytterligare svar. Ikväll har jag bokat in oss på La Soiree på Tyrol bara för att få göra nånting annat än sitta hemma och ha dåligt samvete över att vi inte orkar plocka upp fler lådor (vi hade ca 100 flyttlådor! phew). Så det blir en överraskning till min sambo som undrar vad sjutton jag har hittat på. Flört
    Hoppas du mår bra med dina små pluttisar! 
    Kram!! 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma