Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Jag gråter med dig MCT79, jag är så ledsen för er skull! Gråter Skickar en massa massa kramar för det finns inte ord nog. Hjärta

• Dag och natt

Sugarrush: Och Wilmas hjärtslag låg mellan 164-175 har jag för mig. Hoppas du mår bra annars! Vad säger din "magkänsla" att det är för kön? Glad KRAM!!

• Dag och natt

Håller tummarna för dig Sofy!! Snaaart är Devin här

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

kjaam: Vill bara ge dig en stor kram! Hoppas allt är bra med din morfar trots smärtor. Hjärta

Odd: Fina fina odd!! Så härligt att se dig nu! Jag har inte velat titta på programmet eftersom jag storbölade första programmet och jag förstod att jag inte var mogen att se såna program just nu. Men det här avsnittet bara måste jag se oavsett hur många tårar det blir innan det är slut.... Kram Glad

• Dag och natt

Grattis Sofy till underbara Devin!! Han är bedårande!! Hjärta

• Dag och natt

Kikar in... och gratulerar sugarrush till förlovningen!! Så roligt att se, och sammanträffande, vi åker nämligen till Paris på måndag och förlovar oss på onsdag! {#emotions_dlg.flower} Det är samma dag som Wilma var beräknad. Hjärta Har bara provisoriska silverringar med oss då men vi ska gå till en juvelerare när vi är hemma igen och gå igenom hur vi vill att ringarna ska se ut. Solig

Grattis till lyckat RUL kjaam!

Kram till er alla! Hoppas att jag får hänga med er i tråden snart igen...  

• Dag och natt

Grattis Sötfilur till er lilla flicka! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Åååh grattis Sugar till dottern, jag ser fram emot bilder!! Så underbart att allt gick så bra för dig med förlossningen {#emotions_dlg.flower} Kram på dig!!

Och grattis till MCT till de superfina bebisarna, så himla gulliga dom är där i magen.

leaeva: Vad härligt att allt gått bra idag, jag är fascinerad över att det får plats tre stycken i magen!

Så nu är det väl kanske dags för mig att hoppa in i den här tråden igen! Är i v 4+4 idag och ja ni vet, vi ber till alla världens gudar att det här ska gå bra den här gången. Har saknat er men nu kanske jag får mer koll på er igen.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+4 ♥
  • Dag och natt

Tack sötnosar, det ska gå bra den här gången!

Jag blir bara tröttare och tröttare nu. Jag ville gå och lägga mig redan för fyrtio minuter sen men det går ju inte! Senast tio får det bli. Cool

Happiness; Jag har känt molvärk i tjejmagen, inte underlivet, varje månad efter ÄL (efter förlossningen) utan att något varit befruktat... Känns som allt har känts mycket mer över huvud taget, ÄL har tex gjort riktigt ont... 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+4 ♥
  • Dag och natt

Oj visste inte att Mabaja väntar barn igen, stort grattis!

Ja hoppas pixan testar nu och får ett fett plus! Det vore ju fantastiskt med så många plus denna månad!

Jag är också testoman och lite nyfiken på att köpa ett nytt cb dig imorgon och testa. Jag fick v 2-3 på 4+0, så kanske kan den visa 3 v+ i morgon?? Eller är det för tidigt?

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+6 ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma