Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

mimmi, hur långt gången är du nu? Vad roligt att du ska få göra den där studien! I morgon tänker jag nog ta och boka ett privat VUL för jag vill verkligen veta att hjärtat slår sen. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+6 ♥
  • Dag och natt

Åh vad roligt mabaja, jag såg MCT:s sötnosar för nån dag sen, har du också varit på RUL nu? Stor kram!

• Dag och natt

Åh så söt! Hihi vad gulligt att den tog sig för pannan!

• Dag och natt

Kram kjaam!! Vilken hemsk upplevelse, hoppas ni mår bättre idag allesammansa.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+1 ♥
  • Dag och natt
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-01 08:49:20 följande:
    kjaam:
    Herregud vilken mardröm men skönt att allt gick bra !! Hjärta 

Havsklippan:
    Jag älskar dig Hjärtahur känns det nu med graviditeten ?
    Får du ber kontroller nu ?
    Jag håller tummarna för dig hjärtat allt kommer gå bra.
    Sen måste jag få gissa Gissar faktist att det kommer att bli en tjej denna gången med.    
    Naaah vad söt du är hjärtat, jag är glad att jag är tillbaka här!! HjärtaJag ska på inskrivning i slutet av okt och sen ska jag få träffa läkare och lägga upp en planering. De läkare vi hade innan sa att vi självklart skulle få mer kontroller tidigt, ul i v 10, 12, 15, 18 typ. Men om BM:s läkare tycker att det är lika självklart vet jag inte men vi kommer ligga på för att få kontrollerna.

Du verkar ju ha rätt i massor av gissningar så det blir spännande att se, om allt går bra, om du har rätt igen (jag har ingen aning än faktiskt) Cool Kram på dig!!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+1 ♥
  • Dag och natt

Finfin pojke där Kjaam, det gjorde ni bra!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+4 ♥
  • Dag och natt

Åh håller också tummarna för leaeva, jag missade det igår. 

Alltså jag blir så ledsen, är i v 5+5 idag och cb veckoindikator visar fortfarande v 2-3. Bröt ihop fullständigt i morse när jag såg det, känns som man bara går och väntar på ett mf. Har ringt för att boka ul-tid nu för jag klarar inte av att vara så här orolig. De ska ringa upp under dan/morgondan. Så här var jag inte förra gången, jag testade en gång och that´s it. Jag blir så trött. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+5 ♥
  • Dag och natt

mimmi, ja jag såg att du också hade testat! Och ändå så gjorde jag det med. Och nu är jag ett nervvrak och klarade inte av att gå till jobbet för att jag var så ledsen och inställd på mf. De har inte ringt än, men nu har jag mailat min BM också om att mäta hcg-nivåer. Hon är svår att få tag på och svarar bara på torsdagar så jag förväntar mig inget svar idag. Första ggn med CB digital visade den 1-2 vilket var rätt. I v 4+0 visade den v 2-3, och nu i 5+5 visar den fortfarande v 2-3. Jag tycker att den borde visa 3+ nu verkligen. Det är inte så att jag har brist på symtom, jag är yr och har ömma bröst, kissar en hel del men inte på natten ännu, och så tycker att min sambo luktar vidrigt ur munnen, har en del molvärk men inte jättemycket ändå. Och så är jag sjukt hungrig på kvällarna. Men mycket symtom behöver inte innebära att allt står rätt till. Jag borde inte oroa mig för mycket ändå men det är - som ni vet - sjukt svårt.

Åh ni är så fina allihopa. Jag är glad att jag har er. Förlåt för mitt deppinlägg.

• Dag och natt
    SoMa72 skrev 2011-10-05 11:28:40 följande:
    Man har all rätt i världen att oroa sig, så skriv av dig du bara... Jag kissar inte heller en massa på natten än, så var bara glad om du slipper gå upp och göra det.   
    Vi finns ju här för att stötta varandra! {#emotions_dlg.flower} 
    Hihi ja jag ska kanske försöka glädjas åt den bristen. Det är ganska skönt att få sova på nätterna faktiskt.
    FruW skrev 2011-10-05 11:33:17 följande:
    Du behöver inte be om förlåt!!! Jag känner likadant, så vi får hjälpas åt :)
    Kram, jag är glad att du är i samma sits och längd som mig på graviditeten så vi kan jämföra varandras nojor!
    Jag bara undrar var det här nervvraket kom ifrån, jag hoppas hon försvinner och låter mig få njuta istället... 
    Bellas7 skrev 2011-10-05 11:38:31 följande:
    Efter en hemsk dag med massor av sammandragningar, dropp mot sd och 7 brikanylsprutor så har sammandragningarna lugnats sig lite. Slemproppen har gått men min tapp ser bra ut än så länge. Neo har varit och berättat vad som händer om de kommer nu och de är väldigt optimistiska, men detta är ju Lund de är duktiga på tidigt födda. 27+1 och de ligger inte i någon större farozon menar de. Jag har droppet till imorgon sen får vi se vad som händer. Defår inte ge mer än 48 timmar. Men jag är lugn och retar mig på att jag inte får vara hemma. 34 dagar till v 32+0. Men barnen väntar nog inte 34 dagar Haha :)) menbara sex dagar till v 28+ kram på er
    Duktiga tapp! Duktiga leaeva! Vad skönt att du är väl omhändertagen av folk som vet vad de håller på med.
  • Dag och natt
    Mmmbop skrev 2011-10-05 11:05:44 följande:
    Tack, tack tjejer =)

Jag är i 18+4 idag och ska dit 16.30. Så nu är det bara att försöka koncentrera sig på att få något jobb gjort. Inte det lättaste =)
    Lycka till, håller tummarna! {#emotions_dlg.flower}

mimmi: Ja iofs, så kan det ju också bli Men mest lugnande tror jag ändå! Det brukar hjälpa att skriva här. Nu har jag fått VUL-tid! På tis kl 16 får vi komma till vår läkare som vi hade förra graviditeten när allt spårade ur. Började gråta när hon sa att jag fick en tid. Suck. Hur kommer det förresten sig att du ska på undersökning en söndag?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma