Plus igen efter mf/ma
Mct: Det tycker jag att du gör rätt i! Själv ligger jag i soffan med täcke och kudde och tittar på "jag saknar dig"
Mct: Det tycker jag att du gör rätt i! Själv ligger jag i soffan med täcke och kudde och tittar på "jag saknar dig"
Spermier kan leva upp till en vecka.
Wohoo! Wilda sov hela natten och nu är febern borta. Har bara en spänningshuvudvärk som heter duga!
Evve81: inte trodde jag att jag skulle bli så risig av lite dropp men tydligen! "influensa" två ggr på en vecka kan ju inte vara annat än biverkningar. Hade förberett mig den där tröttheten du förvarnat om och ja den fick jag med. :)
Javisst: nu har du sagt nå dumt! ;) jag älskar emmaljunga! Vi kommer köpa en syskonvagn då w är 15 mån. Vi hade en edge först men sålde den nu när vi behöver en syskonvagn och fastnat för bugaboo donkey (14800 kr). Köpte en mindre vagn när vi köpte ny bil (maken testade aldrig hur mycket utrymme som fanns kvar) så den ska vi också sälja och satsa på en sulky till sommaren.
Mct: karpaltunneln hade jag problem med när jag väntade w. Den här gången har jag bara känt av när jag tränat styrketräning eller burit tungt!
Har varit och tränat zumba såhär på lördagsförmiddagen. Det skulle jag inte ha gjort. Fick ont i magen tidigt på passet. Och höger fog som protesterar ordentligt. Sen har vi huvudet som skriker "rör på dig din lata jävel".
Telge: du köper inget argument för varför mensen kan vara sen. Så varför fortsätter du tjata då? Ta ett test om du är orolig. Det kanske har nåt med åldern att göra? Du är ju inte direkt purung! Även om du har några år kvar till klimakteriet.
Javisst: hur gick det i barnvagnsdjungeln?