Plus igen efter mf/ma
Mct: så har karpaltunnelsmärtan även kommit hit! Sååå glad att den kommit så sent!
Mct: så har karpaltunnelsmärtan även kommit hit! Sååå glad att den kommit så sent!
Mct: jag har som det började förra gången, ont i handleden. Sen ju längre tiden gick svällde jag och det domnade. Men då började det redan i v 25. :)
Du bär väl tillräckligt dygnet runt? ;) hans två barn!
Själv är jag trött. Kollade på blood Diamond igår men kom på vid 23.30 att det var längesen w sov flera nätter i rad så stängde av. Mycket riktigt! 02.30 vaknade hon och jag låg och lyssnade på henne i hopp om att hon skulle somna om. 3.20 tröttnade hon. Hämtade henne. Efter 4 gick Daniel upp och gjorde en flaska och bytte blöja. Sen sov han vidare. W somnade 5. Och jag en timme senare men 7.10 tog w morgon!
Mct: ja du ser. Du har burit pelletssäckar länge nu. ;) snart är den borta.
Mct: jag hoppas jag får se dina pelletssäckar i vagnen sen! :)
Javisst: jag är lite som mct. Äter när det finns plats. Egentligen borde det finnas hur mycket som helst eftersom min ligger långt ner och långt ut- har rumpan i navelhöjd. Men antingen blir det frukost och lunch eller frukost och middag.
Ang snöröjning. I vårt område plogar de alltid gångvägarna först. Sen bilvägen och nåt dygn senare inne i området. Bil och gångväg sköter kommunen
Just det... Karpaltunnelsyndrom är väl kortfattat så att det sväller i handleden så nerver hamnar i kläm vilket leder till att man får ont och så kan fingrarna domna bort. Väldigt vanligt vid graviditet.
Samma här. Var helt borta när w var en vecka. :)
Lite kul. Har en bekant som sålde sin knallrosa bugaboo till ett par som fått reda på rul att de väntade en flicka.
Nu har bebisen kommit och ut kom... En pojke!
Haha ja. Fick iaf maken till att erkänna att det nog är bra att inte veta. :) då kan det inte bli fel. :)