Plus igen efter mf/ma

Men guuud så mycket fint Färnevik!! Underbara handledsvärmare!! <3
Havsklippan, du imponerad något enormt på mig. Du måste verkligen vara urstark. Jag hoppas du är tillbaka här snart!! Kramen!
Ego... mindre trött.. borde vara skönt istället blir jag orolig. Knäpp jag.... Jag...Heter Malin och är 32. Kommer från en liten håla i norduppland och efter några år på olika ställen bor jag nu i ett litet hus i en liten håla i sthlms län. Nära Mabaja och Pancakes. ;)
Förlovad med min sambo som kommer från Halmstad,. han går just nu under namnet "dansk-jävlen".. ;) Lång historia.
Fullkomligt modeointresserad som Sofy men gillar trädgård och pyssel... scrappar, fotograferar och..hmm.. jag har nog alltid nått kreativt projekt igång..
Jag minns dig ockdå Safiree!!! Stort grattis!
Det var lite jobbigt att gå tillbaka och läsa i den där tråden Happi... Hamnade mitt i min kamp mot sjukvården och mitt utomkvedshavandeskap... Jisses vad tiden går... Å nu har jag en räka i magen... Som lever!!
Shit här får man för att man går och lägger sig tidigt!!! Sofy vad pysslar du med?!?!? KNIIIIP! ;) Hoppas lille sonen stannar inne liiiite till!
Sofy: skönt att han verkar stanna lite till!!
Ego: alla mina symtom är borta.... Hjälp....
Näe inget blod alls.