-
Nästa VUL på måndag... usch jag som inte ska oroa mig..sugarrush skrev 2011-02-24 14:48:21 följande:Samma som här alltså..! Vi får hoppas att allt ändå är som det ska. När har du nästa VUL?telgebo skrev 2011-02-24 14:37:56 följande:Innan jag blev gravid så ogillades sprutor som pesten, blev botad under den graviditeten kan jag lugnt säga. Tog blodprover ca 2 ggr i veckan från v.20 så till slut blev man van.Hade konstiga jädra komplikationer med klåda på hela kroppen bl.a -
Tack för allt pepp!!! JAG ÄR GRAVID TILL MOTSATSEN BEVISAS!!
Nu ska jag göra nege.....ehmm.. chokladbollar. Min tur att stå för fredagsmys på jobbet. -
Ja det är ju vitkigt att vara politiskt korrekt!3 barns mamma84 skrev 2011-02-24 15:09:19 följande:Nege hahahaha
Inte så smart att baka dom nu... jag har ätit tre, mår nu illa men sneglar ändå på fatet. Sambon jobbar sent så han kan inte vakta dem heller,.. (iofs hade han nog ätit upp dem....)
Kanska ska man lägga sig och glo TV... -
Nege e´gott! ;)sugarrush skrev 2011-02-24 16:07:32 följande:Sitter i provrummet nu och ska ta en lite blodprover för utredning av min anemi.. Känns som jag bor på sjukhuset...
Kanske borde åka hem och lyxa till det med lite nege jag också!
Då blir sambon överlycklig, den gottegrisen! -
Usch stackare... LCHF godis är ju sådääääär... Kokostoppar funkar ju om man gillar dom...Happiness skrev 2011-02-24 16:18:26 följande:Gud vad gott med negerbollar...gjorde ju kladdkaka igår på Canderel..total KATSTROF!!! Avråder starkt

-
*kryper ihop av ren rädsla.... okej!...*Happiness skrev 2011-02-24 16:23:16 följande:Här river vi av alla inlägg från idag TOTAL SPAMMING:
KRAMAR TILL DE SOM ÄR OROLIGA FÖR MF.... Ni ska stanna kvar här och det med basta....
-
Har recept på en LCHF chokladkaka.. ska se om jag hittar receptet... men det är massor med mörk choklad i den och den kanske påverkar ditt socker? alltså 70%Happiness skrev 2011-02-24 16:31:29 följande:Åh har du inget bra tips på vad jag kan ta när det är mysdax och suget sätter in. Gillar caschew nötter...men det börjar bli lite enformigt
Återkommer.. -
Här kommer den Happi!
Sätt ugnen på 200 grader. Smörj en form och "bröa" med kokosflingor.
Dela 6 ägg och vispa äggvitorna till hårt skum. Smält 300 gram mörk 70%-ig choklad i mikron eller i vattenbad. Blanda chokladsmeten med de 6 äggulorna, 1/2 dl kallt starkt kaffe och 4 msk fruktsocker.
Tillsätt 1 dl hackade pecan- eller valnötter och rör om. Vänd ner smeten i äggvitorna och blanda väl.
Häll i formen och baka i 10 minuter.
Låt kakan stå minst en timme i kylen innan du stjälper upp den. Mmmm...
Jag valde att strö nötterna över kakan istället för i smeten. Sen är den ju inte sööööt...tyvärr. Men god! -
Happiness den här sidan har en massa recept.. kolhydrater.ifokus.se/ akta dig för dårarna bara... finns en del fanatiker där inne...
-
Kvinnan har ju graviditetsdiabetes! Jag äter neg...chokladbollar!Pancakes skrev 2011-02-24 16:48:31 följande:Nu blir man ju sugen på att baka ju tjejer så som ni håller på :)
Men bantargodis och dietbakning...huuuuuga! Vidrigt! Ska man baka är det lika bra att göra det ordentligt. Ni är ju gravida brudar, unna er lite gott nu och ät för två!!