• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

och jag tycker att du TELGE ska lägga ner offerkoftan när det gäller dina barn.. Skriv inte i offentliga forum om din sits.. Vi kan inte hjälpa dig, och du verkar ju inte inse dina fel och brister iaf för såna finns! Även hos oss föräldrar som har våra barn hemma. Bara att du fått en orosanmälan på dig från en medlem på familjeliv tyder väl på att du varit lite väl glapp i käften om INGET är ditt fel?

Nej håll dig till trådens syfte istället, graviditet och längtan efter ett barn!  

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Ja du har gjort dig till ett offer för varje gång du skriver om dina barn så är du ju helt oskyldig. Du har ju aldrig gjort ett fel om man läser dina inlägg om barnen. Alla ljuger, hittar på historier som inte stämmer etc.

• Mabaja

Tycker ändå att du inte ska skriva på öppna forum som lätt går att googla sig till telge. Håll dig i slutna forum, mail eller anonymt när du ska prata om detta!

• Mabaja

Fast att inte förstå och att inte vilja förstå är två olika saker kajsalisa. Skrivs ju rapporter om alla omhändertaganden så det går ju att ta till sig. :)

• Mabaja

Men vad är sant i utredningen om Alice då? Du har ju själv berättat saker som du nu förnekar?

• Mabaja

Vi frågar ju efter vad som stämmer? Inte vad du anser är lögn!

• Mabaja

Sovit som en kratta. Och självklart ska maken väcka w så nu är det gnäll deluxe för att hon är trött och inte får som hon vill. Yeah! Underbar måndag!

• Mabaja

Tycker att vi ska försöka hitta tillbaka till trådens plattform igen, den mysiga stämning som vi haft innan. :)

• Mabaja

Javisst: min man har känt två ggr. Och jag är nu i v 36. Första ggn var i v 27-28. Andra gången tvingade jag honom. :)

• Mabaja

Och ja, när jag tvingade honom känna var för att jag var irriterad över att mannen inte visat minsta intresse till "lillebror". Förra veckan la han huvudet på magen för att lyssna. Med w knäppte det och var alltid fullt med ljud. Nu hörde han när bebisen rörde sig men långt ifrån som w.

Så nu tror han på mig att den här är lugnare för den sparkar inte och har aldrig gjort men rör på sig gör bebisen. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma