• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Telge: då hoppas jag att klimakteriet kommer fort för sätt inte barn till världen som du inte kan ta hand om!

• Mabaja

Tänkte skriva här att idag är en sån där bra dag. Kl har passerat 12 och jag tar mig upp från golvet utan större problem (fogarna). Det är min handled som strular bara men det får jag ta. Och väldigt lugnt på insidan! Men! Jag har en Wilda här hemma... Hon släpper sig värre än en KARL! Och illa luktar det!

• Mabaja

Haha odd! Jag undrar vad hon fått i sig egentligen. Haha.

• Mabaja
    JoWiAn skrev 2012-01-23 13:07:11 följande:
    Ibland kan man undra hur små små barn kan få ut såna gaser... Man blir lagom utsatt när man jobbar med dom. Värre är det när gaserna släpps lösa under blöjbyte... Då är det liksom fritt blås!

jo tack. Fick en sån vid senaste blöjbytet... Eller ja, hon springer ju runt med sin pappas kalsonger (rena) på huvudet hela dagarna så måste vara de som förgiftat henne! haha
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Min fantastiska dag försvann. Wilda har kört slut på mig! ;) sen kl 15 har hon mest protesterat, slagits eller gråtit för att hon inte får som hon vill. Jag känner mig som världens sämsta mamma som säger ifrån men man måste väl. Nu sen en timme tillbaka har jag sammandragningar som är obehagliga. Och så den här handleden "morr". Fick linda handleden för att kunna bädda sängen. Tror att det är slut med bodypumpen nu om jag inte ens kan bädda sängen! ;)

• Mabaja
    Saftmedbulle skrev 2012-01-23 18:44:50 följande:
    Stämmer!
    Då får du hänga med på lite fikadejter framöver då. När MCT vant sig vid att vara tvåbarnsmamma och rutiner och sånt så hon vågar ta sig ut ensam med sina små! :)  
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma