• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Just det.. Var ju till bm tidigare idag (vecka 37+2).. Tyckte det var lite roligt när bm skulle mäta magen... Jag fick tydligen en sammandragning precis då och jag kände den inte ens. Är det de som kallas för att man är van? Magen är ju typ stenhård hela dagarna! :)

Allt såg iaf bra ut så ikväll har jag tvättat bebiskläderna och nu hänger de på tork!

Imorgon ska vi åka och bada på äventyrsbad! :) Hoppas på att få ta in vagnen i "simhallen" för då har W möjlighet att sova i vagnen en stund så slipper man åka hem så fort hon visar tendens till trötthet.

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2012-02-07 21:27:24 följande:
    Tjo. Segt här. Gel 13,30. Har värkar ( fast de gör inte så ont) med 3-5 minuters mellanrum. Korta.
    Skulle utvärderas 19,30 men väntar på läkare än...........

Så. Segt. :)

Så... hur känns det att ha värkar? Det är ju ett tecken att det går åt rätt håll! :) Har du öppnat dig något?
  • Mabaja

Med wilda hela vägen fram. Den här gången till nyår för att vara snäll. Tappade sugen i typ v 12.

• Mabaja

Åååååh! Stort grattis mct! Och lycka till!

• Mabaja

Mct: jag kommer snart efter! ;) nästa bebis som kommer i tråden ska vara w2! :)

• Mabaja

Disturbed: jag är fri som en fågel! Så vill ni ses är ni välkomna men ser ut som en svinstia här hemma. ;)

• Mabaja

Det blir bra. Vid 13-14 tiden sa du? Måste ner till centrum en sväng bara innan. :)

• Mabaja

På lördag ska vi hämta vagnen! Wihoo!
    Sen börjar den långa väntan! Tur att det finns lite att göra här hemma! Wilda håller mig ju sysselsatt hela dagarna! :)  

• Mabaja

Min man kom in på toa när jag gjorde i ordning mig för natten "föder du". Han verkar ha missat de där små detaljerna som typ värkar och vattenavgång. ;) har ju inte ens förvärkar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma