• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

39+0! Det börjar närma sig!

• Mabaja

Mimmi: nej här är det lugna gatan. Har tagit promenader i veckan för att känna nånting. Har inte ens förvärkar. :S utom när jag rört på mig för då gör det ont men mest i fogarna. Har ju räknat med att gå över som med w men hoppas kan man ju.

• Mabaja

Wihoo! Jag har sammandragningar! Första tecknet har kommit. Det fanns liv på insidan. Haha. Med w hade jag förvärkar i 5 veckor och den här gången har jag inte känt nåt alls. Tror ju inte att det drar igång men ger ju hopp på att det kan dra igång inom ett par veckor! :)

• Mabaja

Soma: ingen risk att den kommer tidigare. Blev bara så glad att jag kände nånting! ;) tror på typ 5 mars.

• Mabaja

Jag har bf på söndag och soma två veckor efter. Jag är rätt övertygad om att gå över tiden så möjligheten att ligga och trycka på samma fl samma dygn är ju ganska stor. :)

• Mabaja

Ja verkligen! Har du några känningar soma? Jag hade massa förvärkar med W så känns skitkonstigt att inte känna nåt nu. Blev överlycklig över sd igår. Haha. Och att de var regelbundna med varannan min. :)

• Mabaja
    SoMa72 skrev 2012-02-22 12:44:54 följande:
    Mabaja, jag vet ju inte riktigt hur det ska kännas... Jag fick för mig att jag ev kunde ha lite förvärkar, men sen sa nån att det kanske var foglossning/ligamenten? Men det känns ju som lite mensvärk nu och då. Sd har jag iaf inte än.
    mensvärk är ju ett tecken på förvärkar! :) Då har du kommit längre än mig. HAHA 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma