Plus igen efter mf/ma
Sofy: du borde väl vara van vid det här laget! ;)
Sofy: du borde väl vara van vid det här laget! ;)
Så nu har jag bäddat resesängen till Wilda så ikväll ska jag bädda spjälisen till W2. Sen hoppas jag såååå att det ska dra igång! Mår illa om dagarna nu med så det börjar bli jobbigt! Enda vi har kvar nu är att packa väskan till förlossningen. :)
Liberte: jag är glad att jag inte är riktigt färdig men jag önskar sååå att det drar igång! Men det är mycket för att jag känner att jag inte orkar med dagen riktigt. När kl är 12-13 är jag slut!
Kl är 03.40 och jag sitter och surar. Blev inget vinterbarn. :( så nu får jag snällt inse att jag hade rätt att det blir en marsunge istället.
Maken bjöd på en färdknäpp och det gör jag inte om. Det resulterade i en hemsk mensvärk i både rygg och mage men nu är det bara fogarna som bränner.
Eller ja jag ska ju vara glad med ang färdknäppen för bebisen började föra liv där inne. Det var längesen kan jag lova, nu på slutet har jag knappt känt av bebisen alls.
Fredag 13.30 är det dags för sista bm-besöket. Och en vecka senare överburenhetskontroll. Det är så roligt med övertid ännu en gång! ;(
Jo men det känns surt! Förra gången var jag beräknad i september och w kom i oktober. Den här gången var jag beräknad i februari och nu blir det mars. Har visserligen varit inställd på det hela tiden men nu när det är ett faktum är det inte lika kul. Förnuftet är inte så klokt alltid.
Mct: fortfarande "fel" månad. Det är vad jag hakat upp mig på idag. Men jag vet ju. - den kommer senast om två veckor.
Måste vara nå fel på mig. Wilda är och shoppar med farmor och jag känner bara "kom hem med min unge"!!! Jag vill inte vara ensam...
Det är väl nu jag ska njuta av lugnet och vila men jag vill bara åka och hämta W. Och nu är det inte jag som "lånat" ut henne utan det var D som bestämde med sin mamma.
Liberte: du får allt vänta med din knodd så jag hinner före. Du kan ju inte få före som har bf flera mån efter mig som går på övertid. ;) hur långt har du hunnit nu?
Då har du ju kommit långt! :) går tiden så fort verkligen? :)
Det här var roligt! Var och handlade lite nu och pang bom mensvärk både i rygg och mage (precis som det var innan det drog igång med w) - sådär så det är jobbigt att stå upp.
När jag kommer hem säger jag till maken att han kanske ska fixa fram en kamera (w har gömt vår). Och han går och hämtar jobbtelefonen??? Men nu hörde jag han prata med sin mamma. Haha