Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Då har du gått längre än jag trodde (och kunde räkna ut ;)) då kände jag också, både denna och förra gången. Inte alls långt kvar till RUL :) ska ni ta reda på vad det blir?

Så snabbt alla andras graviditeter går, tycker helt ärligt att det kändes som om ni nyss plussade, både odd och kmw!
    Jag är 23+6 idag!

Så mysigt det låter med busungar som inte somnar och som ska jagas runt :D längtar!!!

• LisaVäntar

Haha, lyckost din man! Jag känner mig helt asexuell, vi har haft sex kanske 10 ggr sen jag blev gravid.. :-/ först var jag rädd för missfall och nu känner jag mig som en flodhäst.. Sen funkar också bara en ställning pga foglossningen, så det blir ju sådär spännande..

• LisaVäntar

Småbustroll: ska vi hålla tummarna för en flicka då? :) har du själv någon känsla för vad det är? Bm på mitt RUL sa att det säkraste sättet att veta förutom ultraljud och prover är på mammans intuition! Jag har haft rätt 2 ggr av 2 :)

Bra att du inte tar åt dig Mimmi! Hoppas det kommer, det är kanske skönt att iaf slippa ligga efter klockan.. Tyckte det var sjukt jobbigt!

• LisaVäntar

Det förstås.. Hoppas ni iaf kan ta hand om varandra mitt i allt, det hade vi jättesvårt med när det var äggkolckesex! Jag hoppas så mycket att det kommer att funka nu!!!! Kram :)

• LisaVäntar

Mimmi: det är bra att ni kan prata.. Han får njuta av dina hormoner under förberedelserna för det blir garanterat värre när du blir gravid sen :P

Småbustroll: haha, det stämmer kanske inte för alla då ;) hoppas h*n vill visa så ni kan förbereda er vad det än blir!

Dag och natt: obehagligt med trycket, men tur de har koll på dig! Kanske hög tid att förbereda lite mer nu då? :) eller du har vila-restriktioner? Spännande att du är så nära!!!

• LisaVäntar

Grattis Cat!!

Här gick det också bra, allt såg fint ut!! Uppskattades till 643 gram, perfekt! :) och hon är fortfarande en flicka :D

• LisaVäntar

Härligt med bättre tryck dag och natt! Hoppas det håller sig och liten stannar där inne till ni är helt klara med förberedelserna :)

Den lilla M: oj vad långt! Är du nervös eller hur känns det? Otymplig nu?

Känns som om det var någon mer jag skulle svara på något men hittar inte det igen. Påminna mig? :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma