Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Undrar om det blev någon helgbebis för dag och natt?! :)

• LisaVäntar

Spännande Mimmi!!! Hoppas du blir tillräckligt nerreglerad och bättre kollad denna gången! *tummar* kram!

• LisaVäntar

Jag bara känner och hyvlar på måfå ;) gäller att inte använda en för ny hyvel, då blir det helt livsfarligt!

• LisaVäntar

Oj vad nära allt börjar bli Mimmi! Håll oss uppdaterade, jag fortsätter hålla timmar!!

Vad fint det låter dag och natt! Behövde en sån förlossningsberättelse istället för allas skrämselhistorier! Förstår att du är trött, det får man vara :) och grattis igen, han är jättefin!!

• LisaVäntar

Vecka 31 (30+0) idag!! Känns som en stor milstolpe :)
    Känner mig också tantigare än någonsin, framförallt med mina kryckor, stödstrumpor, magmedel, vara vaken på natten osv.. Längtar till lilla bebis är redo att komma ut!!! TUL nästa torsdag, ska bli så spännande!

• LisaVäntar

Hej! :) pixerpie ligger några dagar före tror jag.. Men någon däremellan tror jag inte..?
    Läskigt och spännande!! :D

• LisaVäntar

Undrar vem som hinner först..? :) roligt, du måste uppdatera vad lill* uppskattas väga när du är klar! Har också fått rätt mycket molvärk, pratade med bm igår om det och hon tyckte det var lugnt för bebis växer så mycket nu.. Fast jag har inga sammandragningar.. Funkar det bra för dig att jobba förutom det? Jag är sååååå uttråkad, har inte jobbat på 12 veckor nu!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma