Plus igen efter mf/ma
Hoppas du får se lillan igen :) skönt att du känner dig lugn med det!! Håller tummarna på fredag!
Ohh grattis! Gud vad kul!
Jag hade också massa molvärk odd!
Snyggt!!
Underbart Odd! Snyyyyyggt!!
Tror ni Hannes drar ifrån eller Freja saktat av? I morgon BVC så då kommer facit... i potten ligger en kräklapp! ;)
Missa inte chansen att vinna!

Dag och natt, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva till dig.. jag tror jag själv var en blandning av dig och din sambo... jag berättade på jobbet och pratade mkt om det men hade ett stooort behov av att poängtera att det inte var säkert att det skulle gå vägen... det var tillslut kollegor som sa att jag måste våga hoppas... Sambon diskuterade föräldradagar i v 11 och planerade massor.. jag fick bara panik..
Först i v 25 nångång köpte vi det första... jag bromsade som besatt före det. Jag intalade mig själv hela tiden att det skulle gå snett så jag hade ångest inför varje TUL... för det var då man skulle upptäcka att någon eller båda var döda... oavsett om jag hade känt bebisen 2 minuter innan eller inte. Jag hade ju "fått rätt" vid varenda av de tidigare graviditeterna så...
Jag förstår din sambos (och din) rädsla.. men jag förstår att du blir väldigt sårad av att han inte vill berätta för omgivningen... kan det vara så att det helt enkelt är så jobbigt för honom att han vill ha den fristaden att inte behöva prata om det på jobbet`? Min gissning är att han kommer berätta om Wilma så snart denna bebisen är född... att han är tvåbarnsfar... inte enbarns..
För bebis denna gången det blir det! Wilma kommer bli storasyster!
kram!