• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Här håller vi 6 tummar! Det kommer gå toppen! Hoppas du får några bra bilder också!

~ Hannes & Freja 120208 ~
  • MCT79

Snyggt Odd.. och UNDERBART Dag och Natt!  Hjärta

Hemma från bvc nu...  Hannes 57,5 lång och 5440 gram... Freja 54 lång och 4730 gram... så han ökar fortfarande mer i vikt än vad hon gör.. =)

• MCT79
    Odetta skrev 2012-04-20 07:47:36 följande:
    Åh, idag är jag sådär nojjig.

Funderar på att gå köpa ett test även fast jag lovade min M att inte köpa fler test. Försöker låta den förnuftiga delen i hjärnan vinna som vet att ett test inte säger ett smack om livsstatus och inget man kan höra ändå....känslosidan skulle dock må bra av att se ett förhoppningsvis megastarkt test.

Blä för noja
    Precis som du säger så säger testerna ingenting... jag tog ju ett denna grav i 7+3 som var svagare... väntade in mitt MA som aldrig kom.... mabaja förbjöd mig testa mer,,,,
  • MCT79

Stort grattis HjärtatAlicia! Han är ju samma viktklass som min var vid 8 veckor! Hjärta

• MCT79
    Cataleya skrev 2012-04-22 09:34:40 följande:
    jag följer eran tråd men skriver bara ibland, och jag funderar bara på vart Mamma till W tagit vägen ?
    Kanske bara är så att hon har fullt upp nu, men knappt hört av henne sedan precis efter förlossningen ?
    Hon hänger mer i andra trådar än denna... allt bra med henne... =)
    Odetta skrev 2012-04-22 10:23:36 följande:
    v 5+0 idag...om 2 dagar passerar vi gränsen för 6 av våra 7 mf. Nästa sådan dag blir v 15+1. Kan tiden inte bara springa lite? Hatar verkligen dessa tidiga veckor...vill veta att den lever och sedan helst vara där man kan KÄNNA det lilla livet...
    Mmm känner igen det där... som om det är något magiskt med de där dagarna... med ett sånt fint plus måste det gå vägen Odd! Hjärta
  • MCT79
    Odetta skrev 2012-04-23 18:58:09 följande:
    Det blev 3+ på det digitala, vad glad jag blev nu!
    Cool
  • MCT79

Lisa vilken vecka? Jag fick blödning i v 15... Växer mkt runt de veckorna sa de, så det kan uppstå bristningar runt tappen..
    Förstår din oro dock.. Något mer UL planerat?

• MCT79

Odetta, den ska säljas, ska ju inte vara fler här! Ska kolla med sambon bara!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma