• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Hmm... jag ligger mestadels, äter mat, dricker mycket, sover, vilar lite till. Svullnar. Men går ner i vikt. Inte mycket. Men ändå.

Väntar tvillingar! 36+5 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-02-06 17:23:12 följande:
    Mct: hur känns det såhär sista kvällen det bara är du och sambon?
    Saftmedbulle skrev 2012-02-06 17:25:25 följande:
    Shit- är det imorgon det är igångsättning?
    Jag försöker förtränga det lite men tack Mabaja! ;)

Saftmedbulle, japp... 07,30 ska jag ringa in... sen får vi se om de har plats för mig som planerat...
    Väntar tvillingar! 36+6 idag!
  • MCT79

Varannan timme Mabaja? ;)

Saft och bulle, det blir som alla andra nätter då. ;)  I natt löste jag 3 korsord!

• MCT79
    Javisst skrev 2012-02-06 18:59:11 följande:
    Så himla spännande MCT!

Hur fungerar det här med igångsättning - funkar det alltid? Om det nu inte alltid gör det, låter man bara allt vara tills förlossningen sätts igång "naturligt" eller blir det snitt med en gång?

Imorgon har förhoppningsvis tråden två nya skruttar (hatar ordet "bebisar" Skäms, men vet inte om skruttar kanske var så mycket bättre, haha)! Underbart
    Jag kommer KRÄVA snitt om igångsättningen inte fungerar. Dom får bära ut mig annars... Sådeså.
  • MCT79
    KMW skrev 2012-02-06 21:01:11 följande:
    Är du nervös förresten?
    Skojja inte... eller.. jag vet inte.. känner mig jättekonstig.. illamående och gasig! haha!

Jag känner allt på en gång, som att nån har hittat på, stencool, skiträdd, lugn, panik...allt i en röra...=)

Makes sense?
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-02-06 21:30:19 följande:
    Tänker på er MCT, snart snart är de här gullungarna!!

Kram
    Tack hjärtat!  Kram!!
  • MCT79
    Liberté skrev 2012-02-06 21:53:18 följande:
    makes a lot of sense MCT Det är helt sjukt spännande.... Man greppar inte det! Stort lycka till

Sammandragningar här också, kläderna ligger numera kvar i maskinen, väntar på att detta ska gå över innan det blir torktumlaren..... Ajajajaj....   
    Du kanske får före mig, låter misstänkt!
  • MCT79
    Liberté skrev 2012-02-06 22:04:54 följande:
    Hoppas jag icke, v 25 nu bara..... Klockar sd nu, om det inte är bättre om 30-40 min så åker jag in.
    Näe det är ju lite tidigt.... hoppas det lugnar sig! Lägg dig och vila!
  • MCT79
    Liberté skrev 2012-02-06 22:08:55 följande:
    Jag ligger, sedan en månad tillbaka. Mannen har gått o packat väskan, ska ringa barnvakten snart....
    Tyst  håller tummarna!
  • MCT79

Fina ni!

Ska ringa in halv åtta och se att det finns plats... sovit mellan 02-03,30.... annars har det varit dåååligt. Blir intressant!

Liberté hur går det för dig??

Väntar tvillingar! 37+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma