Plus igen efter mf/ma
Jag har brunrosa flytningar. Antagligen ett missfall på G. Molvärk också, men inte mycket. Antagligen kommer det att tillta, det är väl bara att vänta.
Vad är oddsen för två missfall på rad egentligen? 
Jag har ju aldrig haft ett "vanligt" missfall. Ni som har haft det, hur började era?
Hej på er!
Inskrivning idag. JAg fick rådet att ringa till KK och berätta min historia och få tid för VUL. KK har inga lediga telefontider, så jag får snällt vänta tills imorgon. Jag tog i alla fall ett grav-test som var jättestarkt. Blöder gör jag fortfarande, och jag tycker nog att det är lite mer nu. Molvärken är samma som förut. Jag har inte något stort hopp, men väntar och ser tills imorgon igen.
Hur går det för er, snöflingan och Maria A?
Usch då snöflingan
Jag tänker som du. Är det slut nu så slipper man i alla fall gå långt innan man vet.
Hoppas att du lyckas nästa gång!
Jag var på koll idag. Det är ett missfall med största sannolikhet, men får komma på en koll om en vecka för säkerhets skull. Är ganska tom, trött och likgiltig just nu...
Jag tar bort mig från listan. OM det visar sig bli ett mirakel kommer jag tillbaka snart.
Lycka till alla ni andra! Stora kramar!
Beräknad förlossning
November 2010
Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)
December 2010
Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
Maria A 78 24 december
No way 28 december
Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
Januari 2011
Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
Mini Söderling 2 januari
PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
I'm back!
Tre veckor senare, och idag såg de ett foster i v. 7+6, så imorgon går jag in i v.9! Helt totalt ofattbart! Det är det tredje VUL:et och jag fick t.om erbjudande om cytotec förra veckan. De såg inget liv i den lilla säcken. Tänk vad livet är konstigt! Jag blöder fortfarande, emellanåt rikligt och ska tillbaks om en vecka igen. Nu borde väl den lill* stanna kvar? Mer kämparglöd än så här kan väl inte en liten plutt ha? Jag som var där för att kolla att det inte var utomkveds...
Vi blev i alla fall framflyttade en vecka, så nu är det inte julafton, utan nyårsafton som gäller.
Smålandsjänta: Läs min berättelse! Så länge du inte blöder rikligt och har klumpar kan det vara helt normalt. Jag håller tummarna för dig!!!