Inlägg från: maria204 |Visa alla inlägg
  • maria204

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-03-05 09:40:22 följande:
    MCT: Jag känner igen mig!

Maria: Låter osm en härlig dag. Vilken vecka är du i nu?

Vi är ju fortfarande sjuka har varit i en vecka dessutom verkar ju sambon vara smittad. Tur han har semester till veckan så han kan pigga på sig...... Så vi blir ju inne dag därför ska jag ENSAM åka på stan. Ska bli skönt jag skulle ju åka igår men då var ju hela familjen med så det blir ju itne samma!
    Jag är i v. 22. Tiden börjar gå fort nu!

Åh vad skönt det låter att gå på stan ensam. Jag kommer att ha fullt upp hela helgen. Har en hög med uppsatser att rätta och en mängd omdömen att skriva. Baksidan med läraryrket... 
  • maria204
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-05 09:45:49 följande:
    Undrade också var alla tagit vägen.

Här skiner solen YESS underbart tänk det är så varmt om ryggen när man sitter mot fönstret på soffan
    Idag ska jag ut på terassen och njuta detta härliga väder
    JUst det ja. Visst bor du i Danmark? Där är det full vår har jag hört!?
  • maria204
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-05 09:46:58 följande:
    V 22 ja det kan inte bli bättre eller JO förlossningen senSolig
    Är det Pojke eller Flicka ?
    Jag vet inte,men mina föräldrar har åtta barnbarn. Den äldste är sju år och alla är pojkar. Så jo, jag skulle gissa på en kille till, även om det vore jättekul med en tjej, så klart.
  • maria204

Sötfilur! Vilken fin mage! Du verkar ha precis rätt proportioner för att det ska vara så där vacker att vara höggravid! Jag är också nyfiken på byxorna. De ser så  mysigt våriga ut. Jag springer (harkling) mest runt i svart. Trååååk!

• maria204

God middag!
    Är bara inne för att se om någon bebis tittat ut. Ha en bra dag tjejer! 

• maria204
    needtobreathe skrev 2011-03-07 18:53:31 följande:
    Hur har era slemmisar sett ut? Alltid som snor eller finns de andra former?
    Som en blåmanet i färg och konsistens. Klibbig.
  • maria204
    needtobreathe skrev 2011-03-07 18:57:28 följande:
    Blåmanet? Hahaha, dum fråga men vadå, vilken färg hade den då? ;p Klibbig som ÄL flytning eller krämig/kletig?
    SkrattandeHelt genomskinlig. Lite som klister-kletig. Det gick inte att ta miste på vad det var, har aldrig fått något liknande i trosan. Obestämd

Dagarna innan hade jag klumpiga gulgröna flytningar. Mer som snor.
  • maria204

Ha ha ha... Vilket härligt diskussionsämne! Det ska ju vara familjeliv för att man ska berätta sådana här detaljer om sitt underliv...

• maria204
    Evve81 skrev 2011-03-07 19:03:09 följande:
    Sofy: Jag har aldrig sett någon....

Vår gisses dit är det ett tag för oss tror jag.

Angående RS så är ju det en vanlig förkylning för de flesta MEN småbarn och gamla kan få svårt att andas och blir mycket dåliga. Så för de allra flesta är det som en vanlig förkylning!

Imorgon ska vi som sagt på RUL känns riktigt spännande och nervöst. Barnen ska till barnvakt så det blir spännande!
    Lycka till! Ska ni ta reda på kön?
  • maria204

Färnevik: Lycka till! Vad härligt att tassa på mållinjen!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma