Plus igen efter mf/ma
Vad kan VUL medföra för risker menar du??
vi kommer nog hålla oss från att göra det utan väntar till v 12 ungefär... då bokar jag tid för privat UL. Hatar nämligen VUL och har dåliga erfarenehter sist=missfallet...
Vad kan VUL medföra för risker menar du??
vi kommer nog hålla oss från att göra det utan väntar till v 12 ungefär... då bokar jag tid för privat UL. Hatar nämligen VUL och har dåliga erfarenehter sist=missfallet...
Någon mer som ska göra KUB alltså, vi kommer troligen att göra det... bara det att de inte gör det alls i vårt landsting så jag får ringa ett annat län och där kanske man inte är välkommen?
Jag bokade ju in hälsosamtal igen men funderar på att avboka det faktiskt. Vad mer kan de säga denna gång? Det enda jag undrar lite över är KUB, men jag vet redan att de itn gör det där jag bor så jag får fixa det själv isåfall.
Kommer ni gå på hälsosamtal?
Hihi vilken söt liten en... lycka!!
Vilken vecka är du i?
Vet ni mer vad som är gott... kladdkaka med marianne-fluff...
Häll ner 3 dl grädde i en kastrull, låg bli varmt, lägg sedan ner krossade marianne och låt dem smälta i grädden... grädden ska inte koka. Ställ in i kylen 3 timmar ca tills den är kall och vispa sedan upp till goooood grädde
Om ni söker annat gott, sök på banoff pie...!!!
banoffee...
Vår lilla heter Grynet
Ska alla här inne göra VUL?
Ska ni göra KUB?
vi kan inte bestämma oss för ngt....
Får jag ställa en asdum fråga?
Jag sitter mycket på kontor under dagarna, är i v 6 nu. Om jag sitter framåtlutad mot datorn eller skrivbordet känns det som ngt tar emot, kanske livmodern som växer...
Min fråga är, är det farligt för fostret om jag sitter i vissa ställningar som klämmer åt?
Ska man försöka sitta och ligga rakt?
Sugar, du får köpa bebiskläder
Fick du mitt mail? Det såg konstigt ut nrä det skulle skickas iväg.