Plus igen efter mf/ma
ok tjejer, ska försöka att inte klaga förrän fredag efter lunch. Jag känner ju på mig att något inte är som det ska.
Men om jag börjar blöda får jag skriva här va?
ok tjejer, ska försöka att inte klaga förrän fredag efter lunch. Jag känner ju på mig att något inte är som det ska.
Men om jag börjar blöda får jag skriva här va?
Mmmmm.... ååå vad jag njuter....
Bra sugar!
Har du mensvärk också?
Om du var jag, skulle du då gå på typ ett motionspass/gympa ikväll på en timme?
Har lovat en kompis att gå som inte vet om min graviditet, men min mensvärk ger sig inte så jag är inte så sugen.
Jag och sambon har pratat om vulet på fredag och han kan inte följa med då och det tycker jag är jobbigt både om det är bra eller dåliga besked vi får... Tänk om han inte finns där som stöd, och tänk om han missar hjärtslag eller att det typ är tvillingar där inne...
Så nu är vi tveksamma om vi ska göra det på fredag, flytta det till tisdag eller vänta två veckor då vi är i säker vecka för att troligen se ett hjärta slå...
Vi kom fram till att egentligen hjälper det oss inget att göra vul nu, vi får bara veta om vi kommer få missfall eller inte, och det lär vi få veta förr eller senare ändå, eller hur? Dock senast om två veckor.
Flytningarna har avstannat, jag har mått skitilla nu ikväll, har ömma bröst, samt lite molvärk till och från.... Så det finns ju tecken i alla fall....
Shit, vad skulle ni göra?
Läser även siffrorna om kuben ovan, jättebra siffor tycker jag. Jag skulle inte gå vidare med FVP. Hur gammal var du nu igen?
Jag är kluven till KUBen som vi har bokat, just för att den bara är en uppskattning. Tänk om man gör FVP och får missfall på ett friskt barn?!
Kommer inte få bilder med mig hem, inte av den läkaren och hans gamla utrustning...
Jag är på fredag i v 6+3 eller 4
sofy, så här långt gången har du aldrig varit förut va?
Grattis Sugar!
Skönt!!!
Sofy, hoppas det inte är någon fara. Håller tummarna.
För mig började dagen inte bra. Mådde illa inatt, var på toa tre gånger och på morgonen försökte jag få i mig juice och knäckemacka men fick gå och lägga mig igen pga illamående. Kravlade mig upp till badrummet och tog en folsyratablett och tog även ett "mitt val kvinna" eftersom jag ätit så dåligt sista tiden... Kände redan när jag delade den stora tabletten att den luktade AS, men jag svalde skiten och upp kom allt lika fort...
Spydde 2 ggr inom 5 minuter.... fy faaaan! ![]()
Nu sitter jag halvt död på jobbet och undrar hur jag ska orka genom dagen!
Avbokade tiden på gyn imorgon effter samtal med sambon, tycker det är trist att han inte kunde delta så då vill jag inte dit. Väntar två veckor och hoppas jag kan boka in privat vul, det ni... Jag står ut länge
Är det missfall så visar det sig snart ändå ju, men nu mår jag så dåligt så jag tror verkligen det är en bebis där inne...
Ska börja läsa på om tips på illamående nu.
Kram på er
Åh sofy, helt underbart ju!! Grattis :) Hade du sambon med dig eller åkte du själv?
Kan du inte lägga upp en bild här? Är så nyfiken :)
Om det går förstås
Ihhhhhh, grattis grattis!!!!!
23/9 har vi tid för VUL privat. 8+3 då typ
Det är ju ganska snart.