Plus igen efter mf/ma
Det jag reagerade på var att säcken inte var rund utan lite mer oval... är det normalt?
Det jag reagerade på var att säcken inte var rund utan lite mer oval... är det normalt?
Tack för titten av bilden, nej den var ju verkligen inte rund, då kanske inte det är helt nödvändigt :)
Usch har så dåligt samvete för att jag inte kan vara med jobbet ikväll, kanske borde kunnat vara med, chefen blev så ledsen när jag hoppade av....
Fast tjejer, eftersom han inte såg en endaste liten prick i dag, så har jag kanske bara 10 % hopp kvar...
¨borde man inte sett en gulesäck på mig då?
Jag tror inte jag är gravid... dels såg han inget och dels så ömmar inte mina bröst längre och jag känner INGET.
men överallt som jag googlar så verkar det som att alla andra i denna vecka och tid har sett gulesäcken och han såg ju inget ju...
Kanske inte ska måla fan på väggen, utan tro att jag är gravid ända tills jag blöder. Men jag är rädd att det blir som sist, att hinnsäcken växer till 3 cm men det finns inget foster... och allt kommer ut i v 9... alldeles för sent.
Det är lika bra att få veta nu tycker jag.
5+4 idag!
Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, fortfarande bara brunt på pappret!
Hoppas ni kan sova gott.
Själv känner jag mig så onyttig, åt massa godis i går och lite chips idag och knappt ngt nyttigt, men lilla fostret kanske inte tar skada av det så här tidigt?
Godmorgon tjejer, det var visst jag som sade både godnatt och godmorgon
I dag ska jag äta kräftor, visst är det inget problem att äta kräftor som är fiskade i Sverige i en sjö?? Eller??
Jag har fortfarande bruna flytningar när jag torkar mig, men inte annars. Det har kommit lite milimeterstora klumpar i detta, men det kanske mest är torkat blod typ?
Känner mig inte gravid i dag heller, aningen illamående kanske. Men var är mina förstorade och ömma bröst, vll ha tillbaka dem!!!
Längtar så till VUL om en vecka och hoppas att det inte kommer mer blöding innan dess.
Han sa att jag skulle kunna komma tillbaka runt den 10/9 i v 6+4 tror jag det blir, men de skulle ringa om tid. Funderar på att ta veckan efter det, typ i v 7+3, då kanske man har chans att se ett hjärta? Hellre vänta en vecka och se det ticka, känner jag!
För sen vågar jag inte göra fler VUL, och nästa är UL i v 12.
Just nu känns det som att om bebis stannar kvar i magen, så spelar det ingen roll hur lång tid det är tills vi ska berätta, det är i alla fall tidigare än om vi skulle få misfall nu tänker jag... :)
odd- skönt att höra! Jag håller tummarna för mig själv haha och hoppas att jag snart är i v 23 typ
Vore så mysigt med en mage!!!
Det är dock svårt att inte oroa sig och när läkaren sa att det kunde vara missfall eftersom han inte såg en prick så undrar man ju, enligt sköterskan skulle han vara såååå bra men ärligt talat vill jag inte gå dit något mer. Kanske ska boka privat närmre mig istället där de är lite trevligare?
Suck!!
Mensvärk nu på em, och jag känner hur det rinner flytningar.. .än så länge bruna, men det kommer väl snart rött..
Man säger ju att brunt är gammalt blod, men hur länge kan man ha gammalt blod egentligen? Någonstans måste det ju sippra färskt blod inuti mig?
Är rädd!! Men förberedd!