Plus igen efter mf/ma
Låter kanon Odd, det verkar som de har full koll på dig :) Skönt att bli "ompysslad" Kram
Låter kanon Odd, det verkar som de har full koll på dig :) Skönt att bli "ompysslad" Kram
Nu har jag börjat förstå att mitt övertryck faktiskt var högt sist jag var till bm. När jag jämför med andras! :) hade 149 och när hon tog om så hade jag 146. Jämför jag med odd så är det ju högt!
Skönt Odd att det gick bra idag!
Jag lägger mig också med i diskussionen. Jag blev faktiskt lite skrämd av deras humör. Jag vill inte bli en sån ragata men fasar för det värsta inför min förlossning. Jag vill att det ska bli en fin upplevelse mellan mig och min man och att jag inte är för hård mot honom.
Hon den rödhåriga har nog aldrig kännt smärta för i sitt liv. Hon verkade ju inte hantera det särskilt bra, liten bortskämd unge.
Den asiatiska tycker jag synd om. Vem missar att ge en diabetiker som dessutom är gravid hennes mat på en och en halvtimme. Och under tiden kollar de inte ens hennes socker medans hon får vänta på mat. De borde erbjudit henne en smörgås eller nåt annat!
Åhhh vad mysigt Happiness!!! Älskar dessa hjärtan som blippar på skärmen!!!
Och Mabaja, hoppas det var hissen :) Och att ditt bltr sjunkit tills nästa gång.
kram på er!
Åhh bilden är ju supertydlig odd!!! Underbart.
Stort grattis!
Även stort grattis till dig smålandsjäntan.

Idag är det dags för mitt alldeles första barnmorsk besök. Tycker det ska bli spännande. Förhoppningsvis får jag väl höra bebisens hjärtslag. Sen bär det av till familjen Jönköping så jag kanske inte tittar in här igen förrens till helgen. Ha en bra vecka allihop m vi inte hörs innan. Kram
Grattis tjejer till alla lyckade VUL och UL!! Har velat kommentéra massor under tiden jag läst ikapp. Men som vanligt glömmer man det mesta.
Imorgon är det dags för kombinerat Dop och bröllop för en kompis, ska bli kul. Sen på måndag är det dags för mitt RUL. Hoppas att vi kan se ett litet kön då.
Grattis förresten till pojken Bjornis!