Plus igen efter mf/ma
Du gissar snällt 2 barns maamman! Du skulle gissat på min förlossning innan hon kom ;P
sofy har mejlat dig :)
Du gissar snällt 2 barns maamman! Du skulle gissat på min förlossning innan hon kom ;P
sofy har mejlat dig :)
God natt söta flickor nu ska jag och Ines varva ner framför tv:´n i sängen och gråta en skvätt till spårlöst . kramar på er!
Färnevik. De finns på stoff och stil. De har fysisk butik i Malmö men de har även postorder om jag inte har fel för mig. På deras hemsida har de kataloger att "bläddra" i. Annars kan man ju gå på myrorna och köpa gamla hängseln.
Sötfilur. Om jag vore du skulle jag kontakta barnmorskan. Antar att du är svullen om händer ben och så? Hon borde ta bltr 2och urinprov. Kolla så det inte är nån havandeskaps förgiftning på g. Bättre att kolla upp det och förhoppningsvis är det bara vätska du samlat på dig. Kram
(men det kanske rinner iväg nu sista veckan-veckorna? Förhoppningsvis veckan...)Stort grattis sugar!!! Underbart KUB-testet tyckte jag. Visst var man nervös. Men det är så häftigt när hela bebisen ryms i bilden. :)
Hej på er alla gravida!
Underbart kul att tråden lever vidare! Och ett och annat bekant ansikte. Grattis MTC79 och mabaja! När är det dags för de små? Min Ines är ingen liten bebis nu, utan en stor tjej på snart 13 mån :)
Kram på er!