• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-12 12:36:40 följande:
    Magen växer! Vecka 12 idag :D

Men vilken fin liten kula du har! Skrattande 
    Jag ser fortfarande bara "lagom trivselviktig" ut... Tungan ute Ingen bebismage här inte, å andra sidan kan jag ju fortf ha mina vanliga kläder, så jag ska inte klaga. V 15 idag
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • HjärtatAlicia
    SoMa72 skrev 2011-09-12 13:06:15 följande:
    Men vilken fin liten kula du har! Skrattande 
    Jag ser fortfarande bara "lagom trivselviktig" ut... Tungan ute Ingen bebismage här inte, å andra sidan kan jag ju fortf ha mina vanliga kläder, så jag ska inte klaga. V 15 idag
    Jag lever i mina mjukisbyxor! Har inte kunnat ha mina älskade jeans sen vecka 7! ;) Magen börjar bli hård nu, inte bara svullen :D Går verkligen inte att dölja!
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • sugarrush

FlickanFin: vilken jättefin bebismage du fått, redan nu! På mig syntes det också tidigt.

• needtobreathe

Kjaam, hallå! Uppdatering tack ;) Jag uppdaterade ju till 3 tim innan han kom ut, hahaha. Min sista status på FB var tydligen "Hög som ett hööghus på lustgas så nu skiter ja i er tills ungen e ute". Kommer inte ihåg att ja skrivit det, alls ;)

Hoppas de går braaa!! Jag är så jävla avis. vill också föda barn igeeeen!!

• SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-12 14:09:08 följande:
    Jag lever i mina mjukisbyxor! Har inte kunnat ha mina älskade jeans sen vecka 7! ;) Magen börjar bli hård nu, inte bara svullen :D Går verkligen inte att dölja!
    Åhh, mysigt!! Längtar tills min också blir sån...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Sir Bubbalots mamma

Haha men ja e inne å uppdaterar fejan hela tiden! :p

Som jag sa till sugar innan de känns som jag blivit hårt knullad av en massiv negerkuk! Onnnt i muttan

De går bra! Fick gel 1135! Har värkar men om jag öppnat mig nått vet jag int! Försöker sitta upp för att skynda på de hela! Har ju varit säng liggande tills nu!

Blir ingen bebis idag tror jag!

• SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-12 15:40:02 följande:

Som jag sa till sugar innan de känns som jag blivit hårt knullad av en massiv negerkuk! Onnnt i muttan

De går bra! Fick gel 1135! Har värkar men om jag öppnat mig nått vet jag int! Försöker sitta upp för att skynda på de hela! Har ju varit säng liggande tills nu!

Haha, hysteriskt roligt skrivet! Tur du har humorn i behåll trots smärtor!

Jag tror på bebbe ikväll/inatt, rätt vad det är så rasslar det till och du öppnar dig i en rasande fart... 

Vi tänker på dig, gumman!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mmmbop
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-12 15:40:02 följande:

hehehe, vi hoppas det öppnar sig fort =)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma