• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-09-29 18:36:40 följande:
    Fan vad GÖTT Mabaja! Den här gången följs vi åt! Solig
    JAAAA! Så nu är det dags att boka in en fikadejt!
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • FruW

Testa pixan!!!

Jag är testoman o har redan testa 5 ggr på 2 dagar.... Öhm... Har ett lyxtest som ligger o bränner ( cb dig) som jag köpte idag. Frågan är när jag ska anv det. Vet ni när man bör få 3 v på det?

Leaeva härlig mage!!! :) jag vill oxå gärna se bild! Duktig du är som kämpar på i sängen!

• FruW

MCT ja va bra! Javisst kan hänga på med :)

Telge vet tyvärr inte, ring din dr o fråga.

Min dr som gör studien ringde nu :D ska dit den 9 okt, en söndag! Då får vi förhoppningsvis se vår lilla stjärna! Hoppas sååå att jag inte behöver boka av!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-09-29 18:49:22 följande:
    MCT ja va bra! Javisst kan hänga på med :)

Telge vet tyvärr inte, ring din dr o fråga.

Min dr som gör studien ringde nu :D ska dit den 9 okt, en söndag! Då får vi förhoppningsvis se vår lilla stjärna! Hoppas sååå att jag inte behöver boka av!!
    En söndag! Vilken service!!
    Klart Javisst ska hänga på!
    FruW skrev 2011-09-29 18:47:21 följande:
    Testa pixan!!!

Jag är testoman o har redan testa 5 ggr på 2 dagar.... Öhm... Har ett lyxtest som ligger o bränner ( cb dig) som jag köpte idag. Frågan är när jag ska anv det. Vet ni när man bör få 3 v på det?

Leaeva härlig mage!!! :) jag vill oxå gärna se bild! Duktig du är som kämpar på i sängen!
    Jag fick 3+ på 4+5 men då var dom två.... när man har passerat 5+0 med några dar så kan man nog få det!
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • Dag och natt

Oj visste inte att Mabaja väntar barn igen, stort grattis!

Ja hoppas pixan testar nu och får ett fett plus! Det vore ju fantastiskt med så många plus denna månad!

Jag är också testoman och lite nyfiken på att köpa ett nytt cb dig imorgon och testa. Jag fick v 2-3 på 4+0, så kanske kan den visa 3 v+ i morgon?? Eller är det för tidigt?

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 4+6 ♥
  • Dag och natt

mimmi, hur långt gången är du nu? Vad roligt att du ska få göra den där studien! I morgon tänker jag nog ta och boka ett privat VUL för jag vill verkligen veta att hjärtat slår sen. 

• Mabaja

Havsklippan: jo vi är på gång igen. :) ligger lika med mct. :) är inne och läser här hela tiden men skriver nästan aldrig då jag inte vill ha nån spydig kommentar från en i den här tråden.

• Dag och natt

Åh vad roligt mabaja, jag såg MCT:s sötnosar för nån dag sen, har du också varit på RUL nu? Stor kram!

• Mabaja

Idag var vi på rul, finns bilder i mitt galleri! :) ligger nån dag före mct. Men räknar med att hennes kommer tidigare än min parvel eftersom jag gick över tio dagar förra gången. :)

• Dag och natt

Åh så söt! Hihi vad gulligt att den tog sig för pannan!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma