• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-09-29 18:18:24 följande:
    Pixan 15 dagar efter sprutan brukar mensen komma. Så TESTA.....
    Din gamla cykel kan du glömma efter sprutan, för den styr nu din cykel. Hoppas hoppas hoppas för allt vad jag och de tre små busarna kan för dig gumman
    Åh... det ger ju hopp...
    Men vågar faktiskt inte testa... Varför skulle det ta sig nu lixom...

MCT, jag har bara fått en spruta, vet inte hur "stor" den var...

Tack ALLA, för tummar!! Behöver dem verkligen... Ger det tills imorgon, får vi se... Men med så många plus... borde det väl bli något minus med...
    KRAM!!!
  • telgebo

Jag har ju ingen läkare att fråga om mitt TSH.

Mabaja: Kan du lägga av nu.

Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 24 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+4) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-29 18:29:52 följande:
    Om nån hade svaret hade de nog svarat. Anledningen till att du inte får något svar är förmodligen för att ingen som läst dina tre frågor kan svaret, inte för att ingen vill svara.

Jag tänkte tidigare svara dig att jag tyvärr inte visste men att jag lyckades googla fram lite, men eftersom jag oftast får höra att jag är otrevlig så lät jag bli.
    Vet inte vad jag ska svara, men strunta i det då. Jag lämnar denna tråd för gott nu,  har tröttnat på era trans fasoner, vissa borde växa upp här REJÄLT för era barns bästa och sluta vara så långsinta.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 24 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+4) efter nästan 2 års kämpande
  • FruW

Haha, ursäkta, jag vet att det var ett stavfel, men trans fasoner! Skrattande Jättekul!

Telge, men om du får medicin måste du väl ha en läkare? Det är väl receptbelagt?

• Javisst
    FruW skrev 2011-09-29 17:07:12 följande:
    Ja jättelångt! Är du nojjig? Hur hanterar du det isåfall?

Tack alla ni som beskrev bristen på symptom! Skönt att höra att jag inte är ensam!
    Är inte nojjig alls faktiskt. Likgiltig helt enkelt.

Men nu läste jag ju att du ev. får se din bebbe redan den 9! Åååh, fan vad avundsjuk jag är Skönt för dig, hoppas nu att du får göra VUL! Du får påminna lite innan så vi får hålla tummarna Solig

Godnatt på dig förresten!
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-29 21:02:30 följande:
    Jag har ju ingen läkare att fråga om mitt TSH.

Mabaja: Kan du lägga av nu.
    Någon måste ju skriva ut Levaxin till dig?
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-29 21:04:48 följande:
    Vet inte vad jag ska svara, men strunta i det då. Jag lämnar denna tråd för gott nu,  har tröttnat på era trans fasoner, vissa borde växa upp här REJÄLT för era barns bästa och sluta vara så långsinta.
    Oj... inte kasta sten i glashus...  :)

Du har ju bett mig att inte kommentera det du skriver... se.. det blir ju fel hur man än gör.
    Väntar tvillingar! 18+3 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma