• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • plutten02

Ett litet test så här på helgen... Ja det är starkt fortfarande iallefall. BIM+6 idag enligt mina räkningar.

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-10-22 08:24:08 följande:
    Ett litet test så här på helgen... Ja det är starkt fortfarande iallefall. BIM+6 idag enligt mina räkningar.

Ohh grattis Plutten!
    Väntar tvillingar! 21+3 idag!
  • Mmmbop

Fin mage MCT, det märks att du väntar tvillingar =)

Härligt Mimmi att det verkar lovande!

Och grattis plutten!

Jag kan faktiskt känna Mini göra volter och sträcka på sig nu också, förutom de små karatekickarna jag får. Det är lite roligt =) Hon är busy, busy därinne. Däremot har jag inte märkt av någon direkt dygnsrytm än

• MissT
    FruW skrev 2011-10-21 21:11:10 följande:
    Hej tjejer!

Läkaren ringde till slut.. Mitt hcg har stigit till 19000, var 13000 i fredags... Så, hoppet lever iaf :) nytt besök är inplanerat till på torsdag, då hoppas jag att allt ser bra ut o att vi får se ett hjärta slå!!

Ska försöka behålla den här känslan fram till torsdag! Hoppas ni får en fin helg! För oss väntar svensexa för blivande maken o valpkurs för mig o vovven :)

Kram!!
    Åhh vad härligt Mimmi att det stigit så bra Vad glad jag blir!
    Önskar dig också en fin helg! Kram på dig 
  • Liberté

Grattis mimmi!!

Här verkar bebis trivas oerhört bra, har varit lite förvånad innan att jag inte kaskadkräkt som jag gjort med de andra.... hehehe, idag har jag tapetserat diverse ytor i huset med kräk efter att jag inte hunnit till toaletten. Fullkomligen sprutar ur halsen och bara flyger på mig....precis som de andra gångerna graviditeten slutat i en liten bebis. Skit jobbigt men känns ändå skönt, känns som om det kommer att gå vägen...! Fick ställa in dagens handlingsrunda....kan inte gå o kräka i affärerna ju!   

• Mabaja

Minibus har haft hicka ikväll! Wihoo, jag kände första gången med Wilda i nionde månaden! Och den här gången i 21+6. :)

• MCT79

Sov till halv nio idag!! Visserligen var jag vaken en massa mellan 02-05 pga sambons snarkningar... när han vaknade för att gå på toa passade jag på att styra om hans slutdestination till soffan istället för sängen igen och så fick jag några timmars sömn! Hjärta

Straffet? Ryggont! Har nog legat för länge...=)  Undrar om man ska kratta lite löv idag.... vi har en del..

Väntar tvillingar! 21+5 idag!
  • Liberté

MCT79: Kikade in på din profil.... jisses vilken resa ni har haft Helt fantastiskt att det gått vägen nu- och att det är TVÅ!!!! 

Jag var på vul förra veckan, mätte 8+1, såg fint ut. Kände mig lite säkrare efter det, men nu såg jag att du fått mf i just de dagarna....... Sa läkaren något om det var vanligt vid den tiden? Kände du dig annorlunda de sista veckorna?  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma