• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Liberté

stort grattis!!!! snitt under enbart lustgas.....det låter fruktansvärt.....

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-23 13:00:45 följande:
    Tjockis MCT :)

Winston har blivit storebror...

Lördags morse kl 00,54, 00.55, och 00,57 kom våra tre små. Elliot vägde 1350g Kelly vägde 1510g och Elton vägde 930g. Alla tre är stabila fast Elton behöver lite mer hjälp än de andra. Men vi tar en dag i tagen än så länge.

Jag hade ett härligt kejsarsnitt utan bedövning Haha ett snitt med lustgas bara :)
    Ohhh stort grattis!!!! Hjärta Vad säger du?? Snitt med lustgas?!?! Vad hände?!?
    Väntar tvillingar! 21+5 idag!
  • Bellas7

Jag är tydligen en på tusen som ryggmärgsbedövningen inte tar på. Så ena delen av magen sov (vänster) medans höger var vaken så jag var fullt rörlig på den sida. Och jag kan lova att det känns när man sätter en kniv i magen. Narkosläkaren mådde skit och kunde inte söva mig då tre i magen.

• Mabaja

Leaeva: Du har inte en bild med dina tre i magen? Fy 17 att bli uppsprättad utan bedövning! Du är ju värsta superwoman! 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • FruW

Stort grattis leaeva!!! Och what!!! Kan man göra så? Låter fruktansvärt!!!

Kram på er

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-23 13:38:38 följande:
    Jag är tydligen en på tusen som ryggmärgsbedövningen inte tar på. Så ena delen av magen sov (vänster) medans höger var vaken så jag var fullt rörlig på den sida. Och jag kan lova att det känns när man sätter en kniv i magen. Narkosläkaren mådde skit och kunde inte söva mig då tre i magen.
    Men fy sjutton... jag hoppas du får hjälp att bearbeta det där...  :((
    Skönt att de är på utsidan nu iaf, och att alla tre och du mår skapligt bra! T
    Blev ni tillbakaflyttade till Lund igen eller?
  • Sir Bubbalots mamma

Grattis leaeva. fy va hemskt att bli snittad utan bedövning... du e grym.. hoppas alla dina små hjärtan mår toppen

♥ ♥ ♥ Theo 14-09-11 ♥ ♥ ♥ world-of-theo.nyfotat.se
  • MissT

Stort grattis till dina tre underverk Leaeva! Skönt att ni alla verkar må bra. Ditt kejsarsnitt låter hemskt men du verkar vara oerhört stark.stort grattis ännu en gång! Ta hand om er!

• Mabaja

Mct din filur. Varför har du 39+6 som bf? Såg i tvillingtråden du skriver i att det bara skiljer en dag mellan våra bf ju men två dagar i hur man räknar då jag har 40+0 som bf. :)

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-23 14:37:38 följande:
    Mct din filur. Varför har du 39+6 som bf? Såg i tvillingtråden du skriver i att det bara skiljer en dag mellan våra bf ju men två dagar i hur man räknar då jag har 40+0 som bf. :)
    Jag går bara på det datum jag fick vid RUL Mabaja... Har inte räknat själv alls...=)
     När har du bf?

Jag har bf 27/2
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma