Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

V 5+0 i dag Bara några dagar kvar till VUL... 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Tack det känns bra men jag är också nervös över vad vi kommer att få se! På tisdag ska vi dit. Jag mår bra hittills men börjar bli tröttare och tröttare. Sov nio timmar inatt men det var visst inte tillräckligt så jag sov ytterligare nån timme på soffan Måste byta till datorn, brb.

• Dag och natt

Usch vad jobbigt att skriva på paddan! Den byter ju ut ord hela tiden och så ser man det inte direkt utan plötsligt ser man att alla meningar ser jättekonstiga ut  

Mimmi det kommer gå jättebra! Vilken fantastisk läkare som tar in dig direkt.

Cat, usch usch för illamåendet. Hoppas du får må bättre snart. Vad är du i nu?

Tack JoWian, hur går det för dig?!  

• Dag och natt

Åh grattis MissT!! Vilken underbar förlossning!! Kram på dig! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Vilken vinst jag fick den här morgonen! V 5+1 fick jag 3+ på veckoindikatorn (förra graviditeten fick jag inte det och det slutade ju tyvärr som det slutade också så jag räknade med att det inte skulle visa rätt). Resultaten kom upp samtidigt efter bara några sekunder!

Känner att det kanske kanske kan gå vägen den här gången... Är tröttare och nu också hungrigare. Kände för en millisekund för en stund sen ett släng av lite yrhet/illamående men tack och lov försvann det lika snabbt.

Hoppas det går bra för mimmi i dag på Vul! Hjärta
  • Dag och natt

Det kommer gå bra mimmi!! Ni kommer få se världens finaste hjärta slå så se fram emot det  
    Tack förresten! Ja hade testerna gått längre än så här så hade de blivit superrika på bara mitt köpande.  

• Dag och natt

Tack SoMa!

Lätt att tankarna vandrar iväg och plötsligt är man på förlossningsdagen.... Om man ändå var så långt gången! Man vågar ju inte ens tro på att det är möjligt.  

• Dag och natt

Nej mimmi, jag vill verkligen inte tro på vad jag läser! Det får inte vara så oerhört grymt, vad är det för jävla skit.  

• Dag och natt
    Saftmedbulle skrev 2012-01-09 17:35:36 följande:
    VUL i morse... Allt var som det skulle enligt 7+1, som jag är idag... så himla skönt (även om läkaren påpekade att det var för tidigt att ropa "hej"...)
    Skönt! Grattis!! 
    MCT79 skrev 2012-01-09 18:44:33 följande:
    Orolig..... jag bar nyss ner en liten bal toalettpapper till källaren efter att sambon handlat... kom precis på mig själv med att försöka få in dem i frysskåpet....
    Hahaha hur ska det här gå?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma