Plus igen efter mf/ma
V 5+0 i dag
Bara några dagar kvar till VUL...
V 5+0 i dag
Bara några dagar kvar till VUL...
Tack det känns bra men jag är också nervös över vad vi kommer att få se! På tisdag ska vi dit. Jag mår bra hittills men börjar bli tröttare och tröttare. Sov nio timmar inatt men det var visst inte tillräckligt så jag sov ytterligare nån timme på soffan
Måste byta till datorn, brb.
Usch vad jobbigt att skriva på paddan! Den byter ju ut ord hela tiden och så ser man det inte direkt utan plötsligt ser man att alla meningar ser jättekonstiga ut
Mimmi det kommer gå jättebra! Vilken fantastisk läkare som tar in dig direkt.
Cat, usch usch för illamåendet. Hoppas du får må bättre snart. Vad är du i nu?
Tack JoWian, hur går det för dig?!
Åh grattis MissT!! Vilken underbar förlossning!! Kram på dig! 
Vilken vinst jag fick den här morgonen! V 5+1 fick jag 3+ på veckoindikatorn (förra graviditeten fick jag inte det och det slutade ju tyvärr som det slutade också så jag räknade med att det inte skulle visa rätt). Resultaten kom upp samtidigt efter bara några sekunder!

Det kommer gå bra mimmi!! Ni kommer få se världens finaste hjärta slå så se fram emot det
Tack förresten! Ja hade testerna gått längre än så här så hade de blivit superrika på bara mitt köpande. ![]()
Jag med JoWiAn
Tack SoMa!
Lätt att tankarna vandrar iväg och plötsligt är man på förlossningsdagen.... Om man ändå var så långt gången! Man vågar ju inte ens tro på att det är möjligt.
Nej mimmi, jag vill verkligen inte tro på vad jag läser! Det får inte vara så oerhört grymt, vad är det för jävla skit.