Det var inte meningen att skrämmas förut
Men jag var hungrig efter undersökningen så jag köpte en macka, och sen skulle jag gå vidare till provtagningen eftersom han ville se hormonnivån. Och ämnesomsättningen ville han titta på igen för den sa han skulle gå ner när man är gravid? Varför ska den vara låg när man är gravid, nån som vet det eller om det är nån risk om den är hög? Vi tittade iaf igenom mina blodprover från mitt förra besök där och han sa att allt var normalt, även ämnesomsättningen men nu när jag var gravid ville han se att den går ner (normalt för icke gravid var max 2,5, jag hade 2,4).
Tack iaf tjejer, det känns som en lättnad att han faktiskt hittade en hinnsäck den här gången... Hoppas verkligen att det växer ett friskt foster där också. (Drömde inatt att han skulle hitta två hinnsäckar! hehe) 
Saftmedbulle skrev 2012-01-10 17:23:23 följande:
Så nöjd med att ha jobbat i två dagar, fast jag bara har lust att kräkas hela tiden... jag menar... hade jag varit magsjuk eller haft kräksjukan hade jag ju sjukskrivit mig, men man kan ju inte sjukskriva sig när man inte är sjuk (och graviditet är ju ingen sjukdom...). Blä!
Jag var sjuskriven i iaf tre månader pga mitt illamående så visst går det

Det var iofs hyperemesis och i början försöker man ju stå ut, men sen blev det bara totalt ohållbart.