Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Javisst skrev 2012-01-12 17:12:53 följande:
    Havsklippan, vad skönt att värderna stigit normalt! När var ditt nästa UL? Skönt att du får levaxin, jag har två vänner som fått det och det har fyllt sin funktion jättebra.
    Vad skönt att höra Jag skulle få kallelse med tid i nästa vecka men jag har inte fått den ännu så jag hoppas att de inte glömde bort oss nu. Vi skulle ju få en "extratid" eftersom läkaren sa att han förmodligen är helt fullbokad då. 
    MCT79 skrev 2012-01-12 16:52:07 följande:
    Alltså...  jag har mensvärk.. känns rätt bra emellanåt.. sen försvinner det... förvärkar?
    sugarrush skrev 2012-01-12 20:02:09 följande:
    MCT: Hihi så kändes mina förvärkar. Ett dygn senare födde jag barn!
    Muffe skrev 2012-01-12 20:13:39 följande:
    MCT, samma här... ett dygn senare låg hon på magen
    Men är du på väg att föda kvinna?! Jisses! Jag vill följa med
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Åh vad spännande MCT, hoppas ni har packat väskan redan

• Dag och natt

Oj vad spännande! Hoppas allt går bra MCT!

• Dag och natt

I dag kom första spyan! Åh vad jag inte har saknat just den biten kan jag säga... Hade hoppats att det skulle dröja mer, men jag får skylla lite på mig själv också för jag skulle ställa in GPS:en när vi åkte i bilen och det var tillräckligt för att jag skulle bli alldeles för illamående. Tack och lov för påsar i bilen!

• Dag och natt

Usch usch, och jag som är ny på mitt jobb också. Delar dessutom rum med en kille, hur ska jag kunna dölja det här? Jag tror att han får bli min bundsförvant där innan hela jobbet får veta....

• Dag och natt

I dag är det förresten en speciell dag, v 6+1 - två gånger tidigare har missfallen börjat denna dag. Gick på toa tidigare på fm idag och såg något blött i trosan - tänkte direkt att det var blod, men det var bara proggelen som hade kommit ut lite som det verkade. Vill gärna passera den här dan!

• Dag och natt

Tack fina mimmi, många kramar tillbaka! {#emotions_dlg.flower}

• Dag och natt

Jaa den är ju det! Och inget hände, helt otroligt. Tror ibland att den här graviditeten kan gå vägen.

• Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-15 12:50:56 följande:
    Havsklippan: jag tror också på att den här grav kommer gå vägen! Är det augusti-september som gäller då?
    Ja precis, runt 6 sept Känns som en evighet dit! 

Jag vill också ha bakmaskin! Lät underbart att ha doften av nybakat bröd i köket när man vaknar.  

Seriöst så är jag jättetrött nu. Tycker att det blev värre i fredags när jag sov totalt 12 timmar mellan fre och lörd, och i natt har jag sovit 10 timmar. Hungrig hela tiden så nu försöker jag äta när jag känner så, jag var lite dålig på att göra det förra gången och kanske därför mådde jag så extremt dålig? Nåja får se hur jag orkar hålla på med maten den här gången.

Har precis ätit årets första semla!! Mmm vill ha mer!! Känner mig verkligen helt omättlig men kan så klart inte äta så mycket heller innan jag blir mätt.
  • Dag och natt

Åh vilken finfin kula du har där MCT! Jag förstår inte hur du orkar svimma så många gånger, men ja vad ska du göra istället. För din skull hoppas jag att twinsen får komma ut snart....

Har tänkt på dig i dag mimmi, vad segt att det inte är över ännu, men hoppas att det kommer igång i kväll så du kan få vila ut inatt. (Usch så tråkigt att det skulle sluta så här. )

Jag ringde sjukhuset idag eftersom jag inte har fått någon ny kallelse till Vul den här veckan som läkaren sa att jag skulle få. De hade glömt skicka ut brevet men tid var bokad till ons kl 13 iaf. Då är jag i v 6+5 eller 6+3 (enl vul) så vi borde kunna se både embryo och hjärtslag. Eller har ni varit med om att hjärtslag inte har synts då men allt varit ok?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma