MCT79 skrev 2012-01-27 11:27:52 följande:
I knoooow... undrar när jag fattar.... när de kommer ut? När vi kommer hem? När de tar studenten?!
Ja eller hur.... han var inte så sugen på att småprata kan man väl säga...."Malin?" "ja...?" "skriv på här" *gone*
Jag tror jag drömde något för jag var helt övertygad om att det var sambon som ringde på dörren...varför han nu skulle göra det...
Hahaha ja jag har gjort något liknande en gång! Eller snarare så att jag skulle överraska mitt ex med nån sexig miniklädsel, han skulle komma hem närsomhelst och så ringde det på dörren och jag trodde självklart att det var han och öppnar den ... Hahaha! Jag har ingen aning om vem det var förutom att det var en man, jag slängde igen dörren så fort jag nånsin kunde och vägrade öppna den mer....
Haha!! Och jag drömde att min sambo sagt att han ska sluta halv ett idag. Det känner han inte till säger han.
Jag hade tänkt gå till jobbet idag men jag var så fruktansvärt trött och mådde lite dåligt (av min sambos andedräkt haha, nu börjar superkänsliga näsan komma igång) så jag somnade om istället. Jag får samla krafter till nästa vecka.