Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Haha vilken rolig dröm jag drömde nu under min eftermiddagstupplur! Jag och sambon, Sofy med sin familj (!) och min bror med sin familj hade köpt hus tillsammans som vi nu skulle flytta in i! Jag var glad över att vara först på plats så vi kunde välja störst sovrum... :D

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-26 17:03:45 följande:
    Hahahhah! Meeen....Sofy... då är det nått jag måste berätta först... ;)
    Haha ja om vi ska bo ihop så måste allt fram!
  • Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-26 21:40:02 följande:
    De syns inte lika mycket när magen är utspänd... däremot när degpaketet är på plats kommer jag gråta!
    It's you and me hun! Mina är vackert röda sen graviditeten med Wilma - fortfarande. Inte lika starkt röda som när de var som värst men det har inte direkt blivit mycket bättre heller... Så var glad över era fina magar tjejer! Ränderna för den här graviditeten har inte ens hunnit komma.... Men - what to do. Jag vill ju ha barn!

• Dag och natt

Exakt Och för mig blev det lite vemodigt. Det är på nåt sätt ett starkt minne av hennes graviditet också så jag vill ha dom ärren med mig, men visserligen får de gärna blekas lite med tiden också.
    Visste att jag skulle få såna stora bristningar eftersom både min syster och mamma och mormor har haft det så det var mest en axelryckning när de började dyka upp (ganska tidigt) men jag tyckte det såg hemskt ut när de var riktigt röda, kunde inte riktigt föreställa mig det innan. Men så hade jag fullt upp med att spy så jag orkade inte bry mig så mycket om det ändå.

• Dag och natt

Men gud det är ju helt otroligt MCT! Efter allt kämpande och lidande och jävulskap så ska du få TVÅ om max fyra veckor! Haha jag diggar din morgon skarp förresten

• Dag och natt
    MCT79 skrev 2012-01-27 11:27:52 följande:
    I knoooow... undrar när jag fattar.... när de kommer ut? När vi kommer hem? När de tar studenten?!

Ja eller hur.... han var inte så sugen på att småprata kan man väl säga...."Malin?"  "ja...?"  "skriv på här"  *gone*

Jag tror jag drömde något för jag var helt övertygad om att det var sambon som ringde på dörren...varför han nu skulle göra det...
    Hahaha ja jag har gjort något liknande en gång! Eller snarare så att jag skulle överraska mitt ex med nån sexig miniklädsel, han skulle komma hem närsomhelst och så ringde det på dörren och jag trodde självklart att det var han och öppnar den ... Hahaha! Jag har ingen aning om vem det var förutom att det var en man, jag slängde igen dörren så fort jag nånsin kunde och vägrade öppna den mer....

Haha!! Och jag drömde att min sambo sagt att han ska sluta halv ett idag. Det känner han inte till säger han.

Jag hade tänkt gå till jobbet idag men jag var så fruktansvärt trött och mådde lite dåligt (av min sambos andedräkt haha, nu börjar superkänsliga näsan komma igång) så jag somnade om istället. Jag får samla krafter till nästa vecka. 
  • Dag och natt

Hahaha han har nåt att berätta på jobbet idag  

Jag undrar också vem det var som ringde på, vi hade ingen sån där tittglugg så jag kunde inte kika innan. Var ju student så det var säkert Radiotjänst eller så.  

• Dag och natt

Alltså de här graviditetshormonerna.... Jag sitter alltså och gråter över att sossarna väljer partiledare just i detta nu. Jag är inte ens sosse haha. 

• Dag och natt

Hahaha jag är urfånig så skratta på bara  

• Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-27 12:20:41 följande:
    Dag och natt: jag och maken kollar aldrig på tv i samma rum numera för jag bölar bara. Vi kollade film förra veckan och när vi gick och lade oss undrade han om w hällt vatten på hans kudde. Det var bara jag som bölat! ;)
    Hahaha!! Vad patetisk man känner sig när tårarna bara kommer

MCT: Ja konstigt att man inte får all information förrän man själv efterfrågar den! Det där blir en djungel att sätta sig in i sen men då har ju alla ni gått igenom det redan så då finns ju experthjälpen.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma