• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-09-21 15:26:09 följande:
    Lol!!! Hahaha! Vad praktiskt! =))  Det skrivs med hjärtat vet du.. ;)  Hjärta

Såklart jag vet... Hjärta Förresten är det synd att jag inte kunde hänga med er när Mimmi kommer på finbesök, men jag hade kanske virrat bort mig på vägen med tanke på min åldersdemens
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-21 15:54:51 följande:
    Ohhh jobbar du?? Vore ju superskoj ju! Inte långt och jag lovar att ta hand om dig! Oskyldig
    Nej, vi har After work med kollegor fr jobbet, en som snart slutar som vi ska fira av....
    Precis, det är nära, så vi kan säkert få ihop det en annan gång?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-09-21 20:13:48 följande:
    I know! Lovar att berätta om jag åker in till sjukhuset. Så fram tills dess kan ni slappna av.
    Vi håller tummarna för fullt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-09-21 16:42:35 följande:
    SoMa det hade varit jättekul att även få träffa dig!! Synd på dubbelbokningen! Men om MCT o sofy är lika trevliga IRL så kanske jag kommer upp igen, vem vet? ;)

Puss på er
    Då hoppas jag att de är så trevliga att du kommer upp igen och så får vi träffas då istället Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Alicia 72 skrev 2011-09-21 20:40:36 följande:
    Du skulle bara våga föda före mig!
    Du har faktiskt en vecka kvar och jag ska föda i morgon har de sagt!

Alicia
    Ihhh, spännande! Glöm inte att uppdatera oss hur det går....
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-09-22 08:45:05 följande:
    Inget här inatt, inte en enda sd. Alicia, hur var natten för dig?
    bara 6 dagar kvar nu
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Liberté skrev 2011-09-22 11:44:45 följande:
    Tack snälla rara för att du delar med dig!

Precis som du skriver är det för mig också.... När jag äntligen passerade vecka 13 så slutade jag ju givetvis inte att oroa mig, då oroade jag mig istället till RUL, sen lovade jag att jag skulle sluta oroa mig! Men icke, då satte jag upp en ny "gräns", dvs vecka 24 då man faktiskt räddat så förtidigt födda barn, efter den gränsen fick jag för mig att jag nog skulle få havandeskapsförgiftning tidigt och förlösas i förtid. Nu blev jag förlöst akut i v 32 pga oklar kraftig anemi och buksmärtor.... Andra gången sprack min livmoder och jag förlöstes först akut då man inte visste om detta, men när man öppnad blev det katastrofförlossning och barnet som kom ut var helt svart i ansiktet.

Stort grattis till v 36, tänk- snart han/hon här!!

Nu ska jag efter en löprunda och stalltjänst unna mig en kebabpizza och en läsk! 
    Välkommen och grattis til ditt plus! {#emotions_dlg.flower}

Helt rätt med kebabpizza och läsk, det har du förtjänat!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma