• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Bellas7 skrev 2011-10-06 21:20:53 följande:
    Om det inte innebär fara för barnen föder jag gärna normalt. Har bara positiva saker att säga om förlossning plus att jag är lite rädd för snitt :)

Sd har lugnat sig nu så nu är det bara att vänta ut det. Jag hoppas att jag tar mig lite längre. vill helst över 30 veckor men det är ju lyx :)
    Tänker på dig, skruttan! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-07 10:03:59 följande:
    Jag mår jättebra! Men fråga sambon! hahah! Jag har pratat strålfysik i natt.... elektroner, fotoner och förklarat skillnaden... runt halvtresnåret sådär... förklarat ingående för sambon hur viktigt det är med precisioooooooon.... han var måttligt intresserad.... JAG sov gott genom alltihop! Cool
    Haha, underbart!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-07 14:14:55 följande:
    Wooohooo fick idag förlängd mammaledighet till 1 dec och utbilning som börjar nästa år som fotograf
    Vad roligt, grattis!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-11 11:15:56 följande:
    Havsklippan stor kram till dig! Är ni gifta? Annars kan jag tipsa om att börja planera för bröllop. Tar inte bort tankarna på barn, så klart, men distraherar o får en att tänka på annat också!

Om du gillar hästar rekommenderar jag absolut ridning! Man kan inte va stressad i frustrerad när man håller på med dom, då funkar det inte. O de är bra lyssnare...

Leaeva hur mår ni? Hoppas tappen håller sig ett tag till!! Stor kram från mig! Jo, i går var det en bild på ett gäng trillingpojkar i lokaltidningen här, sååå fina. Den minsta hade vägt 800 g ngnting, men allt hade gått bra :)

MCT bättre idag?

Tack alla fina för pepp inför Vul. Är såååå nervös för hur det ska gå i morgon!!! Blä......
    Gumman, det kommer gå BRA imorgon! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-10-11 13:51:24 följande:
    Mimmi, imorrn bara MÅSTE det gå kanon! Jag och lilla Ruth håller alla tummar (fyra st!) för dig! Puss!
    Hej mamman! Vore väldigt roligt att få se en bild på lilla Ruth snart... Hoppas ni mår bra! Hjärta

Kram 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-10-11 15:02:26 följande:
    Absolut! Bara det att jag inte verkar kunna klistra in en bild i tråden, sitter med en mac och inte en pc.... Hmm... Måste hitta ett sätt att lösa det på...
    Ahhhh, jag kan inte mac alls, förutom iPhonen, men det är ju inte riktigt samma sak. Fast du kanske har lagt upp i ditt galleri nu? Jag kollar!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-12 06:55:46 följande:
    Tack fina ni!!!! Skönt att känna ert stöd :)
    Håller tummarna för att allt har gått bra! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-11 20:42:18 följande:
    SoMa snart rul ??
    Japp, på fredag smäller det...

Hur mår du, pluttis? Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Liberté skrev 2011-10-12 12:56:11 följande:
    vul gick över förväntan,en liten räka med hjärtaktiviret! läkaren mätte till 6+5,blev tillbakaflyttad mer än väntat. enligt bm som går strikt enligt sista mens så är det 8+0 imorgon. kan ni hjälpa mig att räkna? sista mens 18 augusti,31 dagara cykel och äl den 6-7 septemberk
    Grattis!
    Det där med räknandet är jag tyvärr usel på, skyller på gravhormoner.. Oskyldig
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma