• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-10-12 14:31:06 följande:
    Gick så där idag, kunde fortfarande inte se tydligt om det är ngt i hinnsäcken :( den såg bra ut o tappen va stängd, så inget tydde på mf enligt dr. Har lämnat blod för koll av hcg, får besked på fre em. Känns skitjobbigt det här! :(
    Men gumman... *kramar om* Vet du, jag tror det fortf är för tidigt och att det är därför de inte kan se ordentligt. Tusen kramar!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Håller med föregående talare, lycka till alla tre!

Själv är jag nervös för RUL, varit vaken sen 04.45, vad nu det ska vara bra för?!

Kram!!

• SoMa72

Mimmi, hoppas din känsla har fel, så har det iaf varit för mig flera ggr...

Bamsekramar

• SoMa72

Ja, tack så himla mkt alla snälla! Hjärta 
    Ska dit kl. 14.30, så mimmi80 och jag får underhålla varandra under dagen i vår väntan. Låååång dag är bara förnamnet.

leaeva, kul att du tror på en kille, de flesta andra säger tjej... Får se om det går att se eller om bebben är "blyg" och vägrar visa upp sig. Hur mår du idag förresten? Tappen under kontroll hoppas jag?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-14 10:37:42 följande:
    Grattis här med safiree!!

Tack happi!!

Känns som om jag ska kräkas av oro.. :(
    Gumman, jag tror inte det är ngn fara alls... *kramar om*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Safireee skrev 2011-10-14 10:29:47 följande:
    Igår vid 11:02 föddes Stella med planerat kejsarsnitt. Hon var helt blå och hade svårt med syresättningen så hon fick ligga på neo med cpap. Själv fick jag också syresättningsbesvär så jag fick ligga 5h på uppvak och sen förlossningen för att få igång lungkapaciteten. Men nu mår vi båda bra och Stella fick komma ner till BB nu vid halv tio knappt ett dygn senare. Jippie!! I eftermiddag ska storasyster Molly få träffa sin syster.det ska bli kul! Stella är en stor tjej på 54cm och 4000g (född v.38+3).
    Ja, grattis i den här tråden med! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-10-14 12:12:39 följande:
    Ja det känns hemskt. Tur att mamma kommer idag över helgen så man får annat att tänka på - och kanske lite tröst också.
    Tusen kramar till dig, käraste du! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-14 11:45:17 följande:
    SoMa jo här går det bra, än så länge är de kvar i magen till läkararnas förvåning. Jag ville de skulle kolla tappen i dag men de menar på att den är mjuk och det kommer inte att spela någon större roll. Vi är alla tacksamma för varje dag. 28+4 idag så nu närmar vi oss 29-30 med stora steg. Tröttsamt dock att ligga inne och stackars winston.

Jo det är en kille säkert :)) glöm nu inte att uppdatera så fort du kan :) kram
    Bra jobbat, gumman! Knip så länge du kan! Tids nog hinner du pyssla om Winston, är säker på att han har överseende med din frånvaro.
    Jag ska uppdatera så fort det går sen...
    Kram
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Ska tillbaka om två veckor, gick inte att se/mäta allt... Känns ju sådär måste jag säga.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma