• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Odd: beklagar! Hur långt gången var du? Såg de det? Skönt att få sånt bra bemötande ändå!

• Mabaja

Jag har hela tiden sagt att jag är mycket större än med w... Och jag har nog rätt. Med 9 veckor kvar har jag 5 cm till godo på måttbandet! Dvs till hur stor jag var på bf med w!

• FruW

Usch vad jobbigt ODD!! Men lite bra är det ju att ni vet att ni vill ha en till, o att ni då får hjälp!

Kram

Mabaja det är ganska vanligt väl att man blir större med tvåan...

• Odetta

Tack vänner!

Mabaja: jag skulle varit v 5+3 enligt sista mensen idag, men hon såg bara rester, ett svart tomrum högst upp i livmodern som hon sa "där satt det...men inget levande" slemhinnan är nere på ca 3mm annars så hon sa att kroppen får fortsätta att ta hand om det själv.

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • needtobreathe
    Odetta skrev 2011-12-29 14:56:30 följande:
    Tack vänner!

Mabaja: jag skulle varit v 5+3 enligt sista mensen idag, men hon såg bara rester, ett svart tomrum högst upp i livmodern som hon sa "där satt det...men inget levande" slemhinnan är nere på ca 3mm annars så hon sa att kroppen får fortsätta att ta hand om det själv.

Kram fina du!!! Hjärta
  • Mabaja

Odd: även om det är jobbigt. Känns det inte lite skönt att ändå få veta vad som pågår? Få det svart på vitt liksom? Kram till dig!

• Odetta

Mabaja: jo, jag är glad att jag fick komma in. Var så rädd för X så det känns bra att kunna släppa den oron. Och att få det hela bekräftat, vi ska ju nu få hjälp redan i startgroparna nästa gång.

Kram tillbaka

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • sugarrush

Åh Odd, så ledsen för din skull... det är inte rättvist...SJU missfall..! Bra att ni ska få hjälp nästa gång iaf.
    Kram!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma