Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Ja jag har nog illamående att tacka (!?) för att vågen inte visar mer, försöker äta mat med mer energi i än vad jag gjode innan men vikten visar fortfarande lite mindre än på inskrivningen. Men som sagt så kommer det nog vända snart!

Jaa du odd det är inte lätt när man inte kan röra på sig heller, jag verkar dock tappa muskler av att vara i sängläge så snart kan inte jag heller gå cola och godis äter jag oxå, måste bara ha men det räcker med någon bit så är jag nöjd. Förutom piggelin som jag kan äta till förbannelse! 30 piggelin har jag tryck i mig på ca 14 dagar... Och imorgon måste sambon köpa ett nytt storpack! Botar illamående, trötthet, sötsug och något jag inte kan sätta fingret på!

Mabaja: konstigt men det kommer nog rasa av dig snart, nu har du ju regnkläder så att du kan ta med dig Wilda ut och bränna lite fett det är ju ändå bara 2 veckor sedan hon föddes så ännu ska du inte misströsta!

Idag fick jag träffa läkaren! 3 veckor till i sängen och sen ny bedömning. Dock så ville hon inte känna på tappen med tanke på att jag har så mycket sammandragningar och då kunde det reta fram något. Samma visa fortfarande, blir det värre så ska vi åka in. Men det är bara det att idag har jag haft mer SD än vad jag varit utan känns det som! Dock gör de inte så ont som när vi åkte in förra gången.

Happi: nu har du växlat mig med någon annan! Här finns inga barn som jag vet om, om man inte kallar hundarna för barn men sambon jobbar mycket hemifrån just nu för att han vill hålla koll på mig lagar mat är det han fixar, städningen har vi faktiskt en städerska som gör åt oss ( nej vi är inte rika men hatar att städa) så jag gör inte mycket! Hundarna lämnar vi bort på dagarna ifall sambon måste vara på kontoret/kund.

Med hjälp vet jag ju inte heller egentligen vad de gör men de försöker rädda liten om det visar livstecken, innan det så anses han vara för liten för att ens kunna rädda så de sätter inte in några resurset på att göra något. Så för mig känns 22+ stort även om jag hoppas på 35+ egentligen!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma