Plus igen efter mf/ma
Låter super mysigt kasjalisa! Min sambo fick sig oxå en omgång igår efter att bebisen hade varit ganska så lugn på dagen men han körde igång när det var dax att sova. Första gången jag kunde så på utsidan!
Låter super mysigt kasjalisa! Min sambo fick sig oxå en omgång igår efter att bebisen hade varit ganska så lugn på dagen men han körde igång när det var dax att sova. Första gången jag kunde så på utsidan!
Härligt att höra pancakes! GRATTIS till ditt växande frö!
Men vi tror fortfarande att det är en flicka därinne.En liten fundering från mig i sängen som inte har så mycket att göra om dagarna än att surfa på bebissaker: NÄR SKA MAN BESTÄLLA BARNVAGN!?
Jo vår bebis är ju beräknad komma 5 mars men det finns stor risk att den kommer tidigare, så från februari vill vi ju ha vagnen hemma IFALL han kommer lite tidigare. Vi kommer beställa en ny, dock har vi inte bestämmt oss för vilken vi vill ha. Men jag har ju ingen aning om hur lång tid det tar att få hem den och sånnt!
Kajsalisa: vist har du beställt en teutonia fun från mypram? Har du fått hem den ännu? Är inne på den nämligen eftersom vi inte kommer hinna få hem en beyou! innan det är dax för liten!
Kajsa: hur långt innan beställde du den? Var ni och tittade och klämmde på den innan? Har mest tittat på nätet och är osäker på om jag kommer kunna åka till någon butik och kolla på den ligger ju konstant annars får jag så otroligt mycket sammandragningar. Funkar den på grusväg lika så som inne i stan? Vi kommer ju vara på landet några månader i sommar men vill ändå ha en smidig för att ha i stan resten av året!
Jaha nu har jag surfat runt ännu mer och nu är jag inne på bugaboo IGEN! Hittade en nederlänsk sida där de va sjukt mycket billigare än här i sverige! Camelon men både sitt och ligginsatts, regnskydd, myggnät, adapter till babyskydd, paraply mot solen 8000 för allt inklusive frakt! Antingen har jag räknat helt fel eller så är de sjukt mycket billigare där!!
kan kanske bli en sånn, måste förhandla med svärmor först !
Jag ska träffa en läkare idag på mvc, dock inte där min bm jobbar, endast för att ha ska förlänga min sjulskrivning vilket han som gjorde vul förra veckan inte kunde göra. Nu har jag haft en ganska jobbig helg med mycket SD och mensvärk, tror ni att läkaren kan kolla tappen eller måste jag ta kontakt med min BM för det!?
Grrrr jag blir så arg!!! Nu när jag fixat att sambons pappa skulle köra mig till läkaren så hade de bokat in mig på fel dag!!?? 150% säker på att jag fick tid måndag kl 13 men så säger de att tiden är på tisdag! Att ta sig ur sängen just nu är tillräckligt obehagligt och jag får massor med SD! Nu ska jag tillbaka imorgon bara för att få sjukskrivningen förlängd! Jag blir så ARG! Man ska inte bråka med en gravid kvinna, det borde dom veta!!!!!