Plus igen efter mf/ma
Odd: fiiiin och verkligen en kille du har växande i magen! Vilken tur ni har med vagn oxå! Kanske köpa en trisslott idag oxå?
Miraclee: underbart med vagn! Vill oxå beställa min/våran vagn NU!!!
Odd: fiiiin och verkligen en kille du har växande i magen! Vilken tur ni har med vagn oxå! Kanske köpa en trisslott idag oxå?
Miraclee: underbart med vagn! Vill oxå beställa min/våran vagn NU!!!
Färnevik: försök ta det lugnt! Bebisen mår inte bättre av att du oroar dig, jag VET lättare sagt än gjort! Det är säkert ingen fara men det är ju bättre att de kollar dig! Testa med alvedon och LIGG ner! Hoppas det blir bättre för dig.
Tejj: grattis och välkommen!!!!
Håller tummara för dig färnevik!
Grattis till lyckat UL pancakes!!
Va skönt att höra färnevik! Nu är det vila som gäller för dig, kanske blodtrycket har med din oro att göra? Varje gång jag varit på gynakuten med mina blödningar har de sagt att blodtrycket varit lite högt men hos BM är det perfekt.
Grattis till lyckade RUL muffe! Näst på tur är Fia!
Annaj: grattis till dig oxå! Så många roliga/sköna besked det trillar in idag!
Vist är det liljeholmen du ska till? Vill inte såga din tanke på fina bilder men vi fick bara blurriga bilder, se som såg bra ut på skärmen ser vi inte mycket på här hemma.. Hur har det gått med lägenheten förresten?
Va konstigt att du fick så fina bilder men våra är så blurriga! Var hos Ewa, en hispig tanta som inte verkade kunna med varken UL apparaten eller datorn hon skulle räkna om i sen. Bjöd på många skratt iaf! Kanske att du får turen att träffa henne på fredag då!