Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:29:33 följande:

Tog kort på magen, och tycker den är mindre än innan.. iaf lika stor.. har inte växt på 2 veckor :/ kanske att det är så att bebisen inte växer... kanske därför läkaren tyckte jag bara var i 14+3 och inte 15+3 förra veckan? :( känner mig ledsen nu.

Tarmmarna svullnar upp i graviditeten och i vecka 20 släpps svullnade ca och magen går ner
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-21 10:35:17 följande:
    hallå. idag är de bm besök, då ja sköt upp de till idag.. lär väl gå fort besöket.. tycker dem annars e roliga o gå på.. har bara hunnit gå på totalt me glucos 3 ggr.. vilket är väldigt lite.
    oj haha jag bara ett o då var det stick i uriner haha o allt såg bra ut
    Såajg slipper denna gången då jag inte har deabetes.
  • 3 barns mamma84
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:38:45 följande:
    jo du har säkert rätt, men kan inte sluta oroa mig då läkaren fick mig till 14+3 förra veckan då jag skulle vara 15+3.. tänk om det stämmer att bebisen kanske inte växer och kommer dö :(
    Gud ner du ska inte tänka på sådant alls gumman
    Jag fick 1 vecka bak enligt ul o rul menenligt mensen sista dag var jag 1 vecka framåt
    Alltså vecka 32 enligt dem men enligt mensen vecka 33
  • 3 barns mamma84
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 10:52:47 följande:
    pratar gråtandes med bm nu. får se vad hon säger :(
    Din bebis har det bar gumman sluta nojja sig nu hjärtat
  • 3 barns mamma84
    Längtan efter liten skrev 2010-10-21 11:06:02 följande:
    Fick prata av mig lite nu.. och hon gick igneom min journal.. läkaren hade INTE skrivit in vad han daterat mig till så hon försökte lugna mig med att han omöjligt kunde ha gjort det noggrant och att jag då ska försöka slappna av och inte tänka så mycket på det.
    Hon menade att den 4 nov gör de en noggrann genomgång och det är då DEN tiden man ska gå efter...
    Glad du ska lyssna på oss
  • 3 barns mamma84

Nu e jag oxå nyfiken

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-10-21 13:00:07 följande:
    Nu blev ni allt nyfikna va?
    Gravid hmm nej det e du redan haha hmm gifta dig ? hmm värkar ?hmm snöar det ? hmm eller så bara e du liten skojare hahaha
  • 3 barns mamma84

Tror min bebis kommer ut snart från magen hahahaha han trycker och putar med rumpan Skrattar

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-10-21 13:07:37 följande:
    Du, det snöade faktiskt igår!!!!! I Eskilstuna!!!! Satt på föreläsning och såg hur det snöade massor och tänkte "great, jag har sommardäck på bilen...kommer ta en evighet att ta mig hem"

Men det gick bra att köra och tyvärr slutade det snöa. -7 grader hade vi i morse (utanför Västerås) och blå blå himmel med stålande solsken! Kommer det bara lite snö som stannar så är det riktig vinter

Fast...jag tänkte på det igår också...visst har det blivit kallt mycket tidigare i år än vad det annars bli? Ligger kanske nått i det där ryktet om att det ska bli den kallaste vintern på evigheter...jaja, bara det ligger snö så är jag glad

*kramisar*
    Coolt haha vill oxå ha snö
    Igår haglade det faktist här haha skulle komma snö men tyvärr blev besviken hahaha

Men det får bli hur kallt som hälls för jag kommer vara hemma och snussa bebis
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-10-21 13:11:12 följande:
    sötaste!!!! Ja, ibland undrar man hur dem tänker. Kommer ihåg en gång då lilleman höll på att böka runnt därinne....det såg ut som han försökte komma ut genom naveln!

Den här är en liten rackare som KITTLAS däremot! Han liksom kraffsar i sidorna på mig och jag är JÄTTE kittlig!!! Då petar jag till magen så han kraffsar någon annanstans
    Asg haha låter som min hämska dotter hahaha hon sparkade mig aldrig utan hon fick för sig att NYPA mig rent ut sagt och nöp mig hela tiden o ja ont gjorde det haha
    Sonen ja han skulle hålla på o rulla sig i magen hela tiden ochhela jag hängde med på hans svängtar haha han var ju så stor så det var inte kosting fast jag satt ner så gungade hela jag med då han höl på haha
    Denna killehan håller på med sin rumpa mot bröstgorgen haha och revbenen sombara den.
    Han har ju huvetet nere men sen trycker han med huvet neroch jag måste bara gå o kissa och kommer typ 3 droppar haha

Du får helt änkelt ta tag i busen och kittla tillbaks hahaha och inte ge upp  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma