Odetta skrev 2010-11-13 10:54:49 följande:
Men du, om han vill komma ut nu så är han ju garanterat mindre än dina andra var fullgågna

Och skulle han komma nu så klarar han sig bra (inte för att jag vill motivera dig att klämma ut honom nu, men som lugnande ord utifall att)
Ta ett varmt bad eller en dusch också...då ska man må bättre också om det bara är förvärkar *kram*
Våran lille är nästa snäll....han sparkar mig mot mina revben konstant och sträcker på sig därinne så jag måste sitta spikrak eller sträcka mig bakåt för annars får jag halsbränna!

Men annars är han snäll. Jag ska på glukosbelastningen på måndag och på torsdag har vi vårt nästa Tul...då ska jag be om att bli sjukskriven också.
Har du avlastning hemma idag förresten? Så typiskt att man ska må sämst när det är helg och förskolan är stängd...
*kramkram*
De e vamande ord från dig gumman det stämmer ju han klarar sig fint tjockisen där.
Men jag e sä JÄVLA rädd att föda och få ännu mer ont det klarar jag inte.
För 2 månader sen skulle sambon ta bort en sticka från min fot och fasiken vad det gjorde ont och jag bara skrek ut av ilska och märta.
(utan bedövning till o med

) Hahaha
Ska ta ett dusch snart o få detta bort.
Avbelasning nopp sambon åker oxå iväg idag till besöka hans gammla skola och vänner och läraren.
Så jag kommer att stanna hemma och dö av att ha barnen ''typ'' hämska ungar man har ibland.