• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bellas7

Det ska inte sluta ju SoMa, värkarna måste bli värre :) dax för lillan att komma ut nu :))

• SoMa72

De drog igång på em igen, så vid 21-tiden drog vi in till Ackis, tappen helt utplånad, däremot var jag inte vidare öppen (fick bara in ett finger), blev hemskickad med div piller att ta för att kunna sova osv. Har sovit uselt, så nu tog jag två Alvedon och hoppas kunna sova lite...
    Undrar när det händer nåt nästa gång? Kan ju dröja veckor i värsta fall. Kom ut nu, gullunge!!!

• Mabaja

Om du är helt utplånad ska du se att hon är här innan helgen är slut soma! Sen måste vi ha lite bebisträff!

• Javisst

Åh, det är nära nu SoMA! Spännande!!

Imorgon ska jag på ultraljud och se så inte mina sammandragningar påverkat tappen mer. SD har blivit så mycket bättre nu när jag varit hemma så är inte nervös för det utan tycker bara ska bli kul och spännande att få se tillskiten igen!    

Gravid vecka 29, bf 4 juni.
  • plutten02

Någon som vet vad jag ska göra...

Jag får värsta krypningarna i benen när jag sitter ner länge eller ska sova. Man vill bara upp och röra på sig hela tiden...

Någon som vet vad detta kan vara och vad gör man åt det?

• SoMa72

Bebisträff är på, Mabaja!

Jag har ju lite värkar idag igen, fast de är väldigt glesa, men gör ont som satan... Nu har jag tagit två Alvedon igen, måtte jag kunna sova lite. Inget är som väntans tider

Javisst, håller tummarna för att allt ser bra ut på UL imorgon.

• Mabaja

Plutten: härda ut är mitt tips. Hade också så men efter ett par veckor försvann det

• Mabaja

Mct: jag tror att nån är i Uppsala just nu! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma