• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LisaVäntar

Skulle säga precis tvärtom, det är sanslöst vad tiden går sakta ;)

MEEEEEEN... Idag lyckades jag höra bebis hjärtljud!!!! Dunk, dunk, dunk som ett lok, hur snabbt som helst :) så sjukt lättad, hade övertygat mig själv att jag fått MA!

• LisaVäntar

Ja, sååååå nöjd :) tack! Hur går det för dig, Mimmi?

Pixerpie: också vecka 12 idag! Skönt att få inskrivning redan nu, jag ska inte dit förren nästa fredag! Har du gjort några undersökningar innan?

• Javisst

Vad skönt att ni kommit så långt pixerpie och LisaVäntar!

Och åh, så härligt med hjärtljud! Jag tror inte jag hittade tjorvans fören v. 17 och då var jag väldigt osäker på om det var rätt ljud jag hörde, hehe.

Här är det v. 37 idag! Scaaary!    

Gravid vecka 37, bf 4 juni.
  • M I M M I

Åh vad härligt pixerpie!!

Lisa det går inget vidare alls här :( fick avbryta min Ivf, hade för få äggblåsor. Ny tid i oktober. :( tills dess får vi försöka själva..

Javisst vad spännande! Då kan den komma snart :)

• LisaVäntar

Jo, så långt hörde jag ju :-/ men hade du inte två ägg som såg bra ut som kunde bli nåt??

Oj, snart dags!! :) är du nervös?

• Javisst

Inte nervös än, det känns fortfarande väldigt avlägset att hon skulle kunna komma ut närsomhelst, känns helt absurt! Förvånad Alla man pratar med tar förgivet att jag är såå trött på detta nu och orkar inte längre förklara att jag njuter av varje dag som går. Älskar min mage och alla sparkar, knuffar, bök och stök den för mig sig Hjärta

Börjar fundera om jag är helt normal egentligen... hade förlossningen startat nu tror jag att jag hade kommit i något slags chocktillstånd. Men det kan ju faktiskt dröja så länge som 1 ½ månad innan hon tittar ut, så jag kanske hinner tröttna jag med   

Har du VUL på onsdag Lisa?     

Mimmi, jag är så ledsen för er skull. Jag hoppas verkligen ni lyckas på egen hand långt innan oktober!  

Gravid vecka 37, bf 4 juni.
  • pixerpie

Lisa, jag var på vul v 7, så har sett ett litet hjärta picka... Kub om en vecka! Gör du kub? Härligt med doppler!
    Kram!

• 3 barns mamma84

Dag och natt : Gumman jag vill bara säga stort stort ännu stort grattis till bebben i magen Hjärta

hej alla det var väl ett tag sen ööh jepp .
    Jag hade slarvat bort tråden jösses så klantig man får vara.
    INTE gravid men en MF 2012 i april den 2:a tyvärr.
    Men nu blir det ingen bebbe på långa vägar då jag inte änns fått min mens efter skitet.
    Äl har jag men vet inte om det e det men det rinner o har sig så det är ett gott tecken på att kroppen börjar bli på G .
    Men jag har det kass än och massa saker som är en mysterium för mig o kroppen.
    Men kul att följas åt igen.
    Imorgon blir min Oliv böna Elias 18 månader          

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma