• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

Och grattis nya och gammla

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • M I M M I

Jo du har helt rätt Lisa, bara jag som inte är särskilt hoppfull... :( men, det kan ju gå! Man vet aldrig!

• LisaVäntar

Javisst: det hänger kanske ihop med att du har fått kämpa! :) förstår att du gillar känslan.. Är du inte otymplig då?

Pixerpie: ok :) jag var på vul senast 9+2, inget kub för mig, jag är 27 så får inte.. Har tid till spec-mvc vecka 14 så det är det jag väntar på :) håller tummarna för att kub blir bra!

Mimmi: jag håller hoppet uppe åt dig :) 2 fina ägg kan ju bli trillingar minst ;) när är BIM? Ska hålla så feta tummar så de nästan går av!

• Bellas7

Mimmi
    Jag hade ju fina ägg och spexade varje dag runt ägglossning, och vips det blev ju tre hehe så jag håller tummarna massivt. Har du haft äl efter avbrytandet och hur stora var äggblåsorna?

• KMW

Vad roligt att vi är några som faktiskt ligger relativt nära i bf.
    Pixerpie och Lisa, när har ni bf? Jag har 121212, men får se vad dom säger på UL på onsdag.

• M I M M I

Bellas jag vet inte riktigt, runt 17-20 mm tror jag.. Fick ta äl-spruta förra fredagen, så äl ska ha varit söndagen förra helgen. Så bim i helgen... Tre låter lite mycket kanske ;) men är överlycklig för allt som är mer än noll...

Tack för ert pepp tjejer!!

Kajsa vilket härligt datum att fylla år på

• LisaVäntar

Haha, roligt datum :) hoppas den kommer då!! Enligt senaste vul är mitt BF 26/11, enligt senaste mens 24/11!

• Liberté

Tack för era grattis, har inte hunnit in och svara er Vi är äntligen hemma och alla mår bra, jag är sjukt sliten i kropp och själ & har fått tid till psykiatriker- skönt.

Håller tummar och tår för alla er andra att det ska bli fina 2012 barn, snart går vi väl in i 2013 i och med att det är maj månad?

Stort lycka till!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma