• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-09-29 20:26:53 följande:
    Det är min dramaqueen! ;)
    Grattis till lyckat RUL! Ska spana in dina bilder nu....
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Ego här med, vi drar till Tällberg på romantisk weekend för att fira makens födelsedag... Undrar om de har alkoholfritt vin? Kul med 3-rätters och mineralvatten annars - NOT!

Kram på er, gullefjun!

• SoMa72

Mimmi, håller med, rött alkoholfritt smakar ju vidrigt! Tror det blir bra oavsett, det bästa är att vi kommer iväg.
    Jaaa bilder vill vi ha, tack!

• SoMa72

Bra jobbat, FlickanFin! Idag är det exakt 3 mån sen jag slutade röka...

• SoMa72
    FruW skrev 2011-10-03 06:23:16 följande:
    Bra jobbat du med SoMa! Åh vad duktiga ni är!! För många år sedan slutade min mormor röka, hon hade rökt sen hon va 15, som mest 2 paket om dagen. Det har gått jättebra, kan hon kan ni!!!!
    Tack gumman! Ja, det är ju inte svårt att sluta i såna här lägen, när man vet vad som väntar...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-03 07:40:55 följande:
    Jag mår bra! Förutom oron... Inga symptom, vilket oroar mig... Springer på toa hela tiden för det känns som att det kommer blod.. Räknar ner till på söndag..
    Det är bra att inte ha några symptom sa min gyn till mig när jag beklagade mig, så försök att tänka att allt växer på som det ska. Hjärta
    Jag tänker såhär att eftersom jag mådde skunk vid de fyra missfallen, så är det nu det kommer gå bra eftersom jag mår bra?
    Och oron, ja den får man försöka lära sig att leva med, lättare sagt än gjort... Obestämd
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-04 11:36:18 följande:
    En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
    Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)
    Håller tummarna för att de stannar inne i magen ett bra tag till, gumman!

Tusen kramar på dig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-10-05 09:51:51 följande:
    Åh håller också tummarna för leaeva, jag missade det igår. 

Alltså jag blir så ledsen, är i v 5+5 idag och cb veckoindikator visar fortfarande v 2-3. Bröt ihop fullständigt i morse när jag såg det, känns som man bara går och väntar på ett mf. Har ringt för att boka ul-tid nu för jag klarar inte av att vara så här orolig. De ska ringa upp under dan/morgondan. Så här var jag inte förra gången, jag testade en gång och that´s it. Jag blir så trött. 
    Gumman, det är säkert ingen fara... Men jag håller med de andra, testa inget mer nu, är inte bra att oroa sig. Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma