• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Kön gick inte att se och det var väl hjärtat som inte gick att mäta, mins inte om det var nåt mer. Vikt 165 gr, är inte det lite i v 19 eller?

Mabaja, tack! Hoppas det är prima skinka med vårt pyre med.

Mimmi, hoppas dr hör av sig snart!

• SoMa72

18+4, min kompis vägde 188 i samma vecka... Puh, ska försöka lugna mig lite, har köpt chips o godis...

• SoMa72

Dålig bild på pyret... Hjärta 
    Både på RUL och KUB låg den upp och ner?! Obestämd Tycker alla andras foster verkar ligga med ryggen nedåt, men den här är väl envis som sin mor och ska sätta sig på tvären? Cool

Mimmi, vad kul med möhippan!

Mabaja, nu håller du dig lugn tills ditt knä är bra igen! Tungan ute

Tessa, välkommen hit!

Hoppas det är bra med alla här i tråden! Kram och ha en fin dag!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-10-17 10:29:48 följande:
    Soma: du ska se bilderna på wilda från rul. :) hon låg med huvudet mot min ryggrad och rumpan mot min mage. Behöver jag säga att vi inte kan tolka bilderna idag! ;)
    Hehe, kan tänka mig att det är svårt... När hon pekade på näsan trodde jag först det var en snopp tills jag förstod att det var ansikte/näsa.
    Ska spana in ditt galleri och se om jag hittar några RUL-bilder
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-17 10:33:57 följande:
    Sötnosen!! När var det du ska dit igen?

Möhippan var jättekul!!

Konstigt nog känner jag mig lugnare sen samtalet med läkaren i fredags. Nytt Vul på ons morgon, den här gången hos min andra gyn. Hoppas på att de har en bättre maskin, i att vi får se ett levande foster!! Är i v 7+0 nu tror jag..

Tessa varmt välkommen hit!!
    Ska dit 28 okt kl. 10.45... Känns ju som en hel evighet.

Vad skönt att du känner dig lugnare nu, gumman! {#emotions_dlg.flower} Och det vore väl själva f-n om de inte har en bättre maskin, dåliga maskiner är ju totalt värdelöst! *morr*  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-17 12:55:48 följande:
    Grattis till v 17!!

Javisst, förstår precis hur du känner! Känner likadant inför mitt Vul på ons. Men det SKA gå bra för oss!!!

Tror leaeva skrev här i helgen?
    Det kommer gå bra, gumman!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-10-17 15:14:39 följande:
    Liten uppdatering från mig :)

Bäbisarna fortfarande i magen och 29+0 idag. Så det känns jätteskönt. De är inte de största i vikt men de växer på, magen blir i allafall större. Tappmätningen i dag visade på 1.8cm och ca 2-4mm öppen så det verkar klara sig några dagar till. (hoppas vi)

Jag hoppas ju tre veckor till haha vi tar en dag i taget :) men vill till mitt hemsjukhus nu verkligen :))
    Härligt att höra, fortsätt knip du!
    Bamsekramen! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-18 16:21:19 följande:
    Leaeva, jaaa ska göra det om jag får träffa honom!
    FruW skrev 2011-10-18 16:15:29 följande:
    Varför tjata om vikten? Du är väl inte överviktig?
    Tack söta du...men jo typ 20 kg...=)
    Och var skulle du ha placerat de 20 kg? Förvånad Om du har 20 kg övervikt har jag säkert minst 40 kg! Tungan ute
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma