• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Mimmi, vrålhåller tummarna för dig!!!

FlickanFin, är avis på din fina mage!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-10-19 10:10:04 följande:
    Vi fick se ngt på Vul, tyckte vi kunde se mer än förra veckan, i ev ngt som pulserade. Dock är fostret ej så gammalt som vi trott (om man räknar på sista mens. Men jag vet att äl va senare, så tror det kan stämma)

Fick en bild på den iaf, en liten grå klump :) nytt besök hos min andra läkare i morgon em, då blir det ett Vul till.. Får se vad han säger.
    Åhhhh, hurra! Det känns ju väldigt lovande...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-19 10:54:49 följande:
    Jag fick mig en rejäl skrämselattack idag.. jäkla unge.. Hon erbjjöd mig i slutet av besöket att lyssna på hjärtat... å vi hörde bara ett... tillslut blev hon stressad själv och så fick jag sitta i väntrummet och vänta på en läkare som tittade lite snabbt med UL... Båda mår bra och hjärtana slog fint. Läkaren lyssnade igen med annan doppler och då hördes det!

Under tiden jag väntade hann jag både få panik, föda fram och sörja... bläää!

NU ska jag sova en stund.. helt slut...
    De ska vara snälla mot sin mamma!!!! Skönt att allt såg bra ut. 

Sov på du!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Pandoras box78 skrev 2011-10-19 11:09:01 följande:
    Nu är VUL avklarat och även denna gång så sprutade tårarna på oss båda, fast denna gång av gång av lycka! Vi fick se ett pickande hjärta Hjärta Känns lite overkligt att det äntligen ska gå vägen. Hon hade lite svårt att mäta pyret men det verkar stämma ganska bra med 6+6 (hon fick 6+4 första mätningen och 7+0 andra)
    *pustar ut*
    Grattis!! Härligt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-10-20 07:04:32 följande:
    Idag ska jag ut och krångla på kommunala vägnät! W och make är hemma och jag ska på endagarsutbildning! Jag avskyr att åka kommunalt. :)
    Imorgon ska jag till dina hemtrakter! Har revision med en åkare....

Lycka till med kommunalåkandet idag.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-10-20 10:20:02 följande:
    Tack tjejer!

SoMa är du revisor?
    Du vet att jag håller tummarna stenhårt för dig, tjejen!
    Japp, internrevisior, men jag reviderar bara våra kontor och våra åkare 
    Mamma till W skrev 2011-10-20 10:28:03 följande:
    Soma: kom över på en fika! ;)
    Det vore ju verkligen kul att träffas, beror ju lite på hur snabbt revisionen går.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2011-10-20 06:40:33 följande:
    Dagens tester... BIM+4 (enligt mina uträkningar). Men tror jag är någon dag efter då det digitala visade bara 1-2. Om någon vecka borde det visa mer också tycker jag. Glad

Fina tester!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-20 11:10:39 följande:
    jag har en kompis som är egenföretagare... hon kallar sin revisor för "ekonomdemonen"... hihihi! Cool
    Tur att inte jag är nån sån då?! Oskyldig Eller är jag en "Demon in disguise"?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-10-20 11:56:21 följande:
    "I have the right to remain silent!" ;)
    Haha, lilla snuttgurka där!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Uj, det där med försäkring ska jag också kolla upp snart samt att jag måste börja räkna på hur länge jag ska vara mammaledig, för det vill de på jobbet veta. Har ju noll koll på FP, SGI och allt vad det heter...

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma