Dag och natt skrev 2011-10-05 11:19:03 följande:
mimmi, ja jag såg att du också hade testat! Och ändå så gjorde jag det med. Och nu är jag ett nervvrak och klarade inte av att gå till jobbet för att jag var så ledsen och inställd på mf. De har inte ringt än, men nu har jag mailat min BM också om att mäta hcg-nivåer. Hon är svår att få tag på och svarar bara på torsdagar så jag förväntar mig inget svar idag. Första ggn med CB digital visade den 1-2 vilket var rätt. I v 4+0 visade den v 2-3, och nu i 5+5 visar den fortfarande v 2-3. Jag tycker att den borde visa 3+ nu verkligen. Det är inte så att jag har brist på symtom, jag är yr och har ömma bröst, kissar en hel del men inte på natten ännu, och så tycker att min sambo luktar vidrigt ur munnen, har en del molvärk men inte jättemycket ändå. Och så är jag sjukt hungrig på kvällarna. Men mycket symtom behöver inte innebära att allt står rätt till. Jag borde inte oroa mig för mycket ändå men det är - som ni vet - sjukt svårt.
Åh ni är så fina allihopa. Jag är glad att jag har er. Förlåt för mitt deppinlägg.
Man har all rätt i världen att oroa sig, så skriv av dig du bara... Jag kissar inte heller en massa på natten än, så var bara glad om du slipper gå upp och göra det.
Vi finns ju här för att stötta varandra!