• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • M I M M I

Cat, tack för att du frågar

Min kropp vill inte alls vara med gjorde Vul i fredags, alldeles för få åggblåsor för att göra ett plock. Trots höga doser av hormonerna. Så vi fick avbryta försöket, igen...

Skickade ib pappren till kommunen om utredning i veckan, för adoption, så nu väntar vi på att det ska dra igång.

Stor kram

Ps, följer er med spänning i den andra tråden. Snart kommer fler bebisar

• disturbed

Eh.. I'm back in the game tydligen (?) Testade för ja haft märkliga mellanblödningar o lite så denna månad, eller förra? "Gravid 3+" dök upp ganska omgående.. Ingen aning om hur lång gången ja är egentligen.. Men ja, v 5+ ngt iaf.. Kanske v 6-7? Ja herre.. Sept/okt blir de väl då :)

• M I M M I

Grattis här med vännen! Vad säger killen? Kram

• LisaVäntar

Grattis disturbed! Hur gammal är första barnet? :)
    Hur känns det, Mimmi? Hoppas allt går smidigt med utredning så ni kan hamna i kö snabbt! (Eller hur det nu funkar..?) kram!

• M I M M I

Tack Lisa! Köar gör vi redan det är någon månads väntetid för att börja utredningen hos soc. Först ska läkarna kolla så vi är friska... Det är en lång process, så jag får öva mitt tålamod, som just nu inte är det bästa. Går allt vägen kanske vi har värt barn om 2-3 år..

• Cat79

MIMMI: Att det ska vara så jävla motit... Jag lider med er och förstår ang tålamodet. Förr el senare blir ni föräldrar. Kram Disturbed: Grattis t plus!

• M I M M I

Tack Cat! Hoppas din lilla vill kika ut snart! Kram

• LisaVäntar

Mimmi: Usch det är lång tid.. Men om ni blir godkända och allt ser bra ut är ni väl "garanterade" ett barn, frågan är bara hur lång tid det tar?

• M I M M I

Ja precis, så är det Lisa, men allt kan hända. Men kommer nog våga tro på det då iaf, att det blir ett barn till sist.

• pixerpie

Spännande Mimmi, har ni pratat om land än? Får man välja eller slumpar det?
    Skit att behöva avbryta försöken! Men låter som du tagit det rätt ok ändå... Klart ni kommer få ett barn, även om det tar lite tid och kanske inte på det sätt ni planerade! Jag håller mina tummar för dig! Kram!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma